Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nu vill jag sjunga mer ! Jag är Frensy från gtasajten Man kan tro att det ärvärst porrelajten Men det det ej Det är precis som en gay Denna sången suger jag vet Men vafan jävla skit get Du ska få på käfta när du visar dig getfan Du ska smaka på min gran som är gjord av garn Och som inte går framåt För sången är inte slut. Men mina rim är slut Slut som en snut Som jobbat i 15 år utan något hår jävla skit sång dö nu ska jag käka brö! (d) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Fina texter. På tal om det : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27618 edit jag ska också sjunga : Här sitter jag i min sandlåda. med dockor och pungklåda. Vetfan vad jag ska göra nu. Jag vet. Jag ska peta mamma i tyggen och säga mu. Vet inte varför jag ska göra det. Ska även käka chips så jag blir riktigt fet. En sak kan jag lova. jag är trött och måste sova. Redigerad 4 maj, 2005 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Oh, darling, you care for me... That's so sweet! *krokar fast sin arm i PCs* Där fick du pkZ!! Damn, får väl försöka ragga på Carman Electra igen då. Fast du är fortfarande sötare Tija, men Carmen Electra är bättre än inget. (Knappt då men.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan nån gå on-topic så att denna inte blir låst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Även om ni står på tå, kommer ni aldrig upp till min nivå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sluta spamma nu, annars dör topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sluta spamma nu, annars dör topicen Zynd, väldigt Zynd om denna topic dör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Family Guy ett annat roligt clipp från family guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Family Guy ett annat roligt clipp från family guy Fattade ej. :$ Redigerad 5 maj, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 X. http://www.evo.hr/cat/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 X. http://www.evo.hr/cat/ Den har blivit postad förut och den är fortfarande lika läskig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hahahaha denna snubben stavar bra.. vill hackerman sälja sin moppe måntro? länken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Även om ni står på tå, kommer ni aldrig upp till min nivå Väldigt passande att du skrev det i Dagens lol också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Öööööörk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Öööööörk! HAHAHAHA, you gotta be kiddin' me! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Öööööörk! sjukt!!! Redigerad 5 maj, 2005 av ZyeM0n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Ny headbang .. lite kortare lite tråkigare .. men förbaskat kul att göra om du trycker här så laddas den ner och ja, det ÄR faktiskt 4 olika klipp Redigerad 5 maj, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ny headbang .. lite kortare lite tråkigare .. men förbaskat kul att göra om du trycker här så laddas den ner och ja, det ÄR faktiskt 4 olika klipp Du verkar seriöst ha lite och göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ny headbang .. lite kortare lite tråkigare .. men förbaskat kul att göra om du trycker här så laddas den ner och ja, det ÄR faktiskt 4 olika klipp Men ingen vill se dina "headbangs"... hoppas jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Väldigt passande att du skrev det i Dagens lol också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts