pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Är dagens lol att Tija å P-C har kärleksproblem HÄR i dagens lol tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Är dagens lol att Tija å P-C har kärleksproblem HÄR i dagens lol tråden? Hm.. detta är ingen tråd.. det är Tijas och mitt chatt-fönster.. och ni skirver en massa saker .. inte vårt fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Är dagens lol att Tija å P-C har kärleksproblem HÄR i dagens lol tråden? He he... Ja, för vi är så seriösa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kan vi inte ha Bukkake på Tija? Alltid uppskattat av tjejerna. Bukkake...? Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Bukkake...? Va? Att ett X antal killar sprutar på en tjej och nej, så roligt ska vi inte ha... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Tija och jag är tillsammans igen in your face pkZ Redigerad 4 maj, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 in your face pkZ Bukkake på pkZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Att ett X antal killar sprutar på en tjej och nej, så roligt ska vi inte ha... Vem fick förklara det då? Bara för jag vet dom mest bissarra sakerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tija och jag är tillsammans igen in your face pkZ Oh, darling, you care for me... That's so sweet! *krokar fast sin arm i PCs* Där fick du pkZ!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hmm... Känner mig som en äktenskapsmaneger idag. Så jag sjunger en sång om P-C åt Tija! "P-C, you're the boy with all the leather hips Sticky hair, sticky hips, stubble on my sticky lips P-C, you're the only one I'd ever want Only one I'd ever want, only one I'd ever want Beautiful boys on a beautiful dancefloor P-C, you're dancing like a beautiful dance whore P-C waiting on a silver platter now And nothing matters now" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hmm... Känner mig som en äktenskapsmaneger idag. Så jag sjunger en sång om P-C åt Tija! "P-C, you're the boy with all the leather hips Sticky hair, sticky hips, stubble on my sticky lips P-C, you're the only one I'd ever want Only one I'd ever want, only one I'd ever want Beautiful boys on a beautiful dancefloor P-C, you're dancing like a beautiful dance whore P-C waiting on a silver platter now And nothing matters now" Eh... Säg inget till PC, men jag bara playar honom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Eh... Säg inget till PC, men jag bara playar honom... VA?! men .. men .. men .. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Måste sjunga en låt om Tija åt P-C också! "I'm so free as I'm naked Shining silver under the moon It's dark beneath the Muscovites' sky I'm gonna rip, rip, I'll never sleep I'm going to meet you at midnight I'm going to meet you at midnight I'll forget about living alone I've got to learn, learn how to die Tija - Love and Destroy Tija - Love and Destroy Tija - Love and Destroy Tija - Love and Destroy" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Måste sjunga en låt om Tija åt P-C också! "I'm so free as I'm naked Shining silver under the moon It's dark beneath the Muscovites' sky I'm gonna rip, rip, I'll never sleep I'm going to meet you at midnight I'm going to meet you at midnight I'll forget about living alone I've got to learn, learn how to die Tija - Love and Destroy Tija - Love and Destroy Tija - Love and Destroy Tija - Love and Destroy" Romantiskt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag vill med sjunga. <NAMN>, mitt hjärta dunkar. När jag genom skogen lunkar. Jag tänker på dig när jag runkar. Jag hoppas att detta funkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag med: Allt som händer nu, varenda sekund vill jag minnas, jag vill inte glömma en enda händelse Men det jag helst vill minnas kommer jag aldrig få komma ihåg, för det kommer aldrig att ske Jag vill minnas när du och jag satt tysta i min lägenhet, vill minnas när du väckte mig på morgonen, bara för du ville prata Ja, kanske du ger minnena till någon annan, minnena som jag vill ha. Tänk om mitt liv blev, ett sökande efter något jag aldrig fick veta vad det var Jag vill minnas när du och jag satt tysta i min lägenhet, vill minnas när du väckte mig på morgonen, bara för du ville prata Till min lilla CJ... (förlåt, PC...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Frenzy vill också sjuunga ! Du din jävel kom hit ! Annars så jävlar får du smaka min skit ! Och sen åker du på en jävla nit ! Och ja Jag gjorde det med flit ! Så nu kan du gå och lip (a) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Får väll sjunga åxå: Det var en gång en pottzork som ville ha en hårtork så han fick en hårtork å så var sången slut. skulle man kunna tro men här är det ingen ro pottzork ska sjunga er fucked up och sedan lämna en lapp och där står det "nu är sången slut ditt klet" kan kanske vara med i idol 05 :"> Redigerad 4 maj, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tija, detta har varit en trevlig internet-flört- men man ska inte gräva i det som är dött- men vi lever ändå, utan några hinder- för vi visar alla att dom som vågar vinner! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Sluta sjunga, jag får ont i öronen! Ingen sjunger så bra som jag! "So if you're lonely You know I'm here waiting for you I'm just a crosshair I'm just a shot away from you And if you leave here You leave me broken, shattered I lie I'm just a crosshair I'm just a shot then we can die I know I won't be leaving here with you I say don't you know? You say you don't know I say take me out I say you don't show Don't move, time is slow I say take me out I say you don't know You say you don't go I say take me out If I move, this could die Eyes move, this could die I want you to take me out I know I won't be leaving here I know I won't be leaving here I know I won't be leaving here I know I won't be leaving here with you I say don't you know? You say you don't know I say take me out If I wait, this can die If I wane, this can die I want you to take me out If I move, this could die If eyes move, this could die Come on, take me out I know I won't be leaving here I know I won't be leaving here I know I won't be leaving here I know I won't be leaving here with you" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts