Upson Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Polisen gör olagliga u-svängar. "De två personerna på motorcykeln, en man och en kvinna som båda är i 60-årsåldern, skadades svårt. I natt vårdades de på Akademiska sjukhuset. Polismannen fick inga fysiska skador, men chockades svårt." Oj stackars polisen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 haha fan va fin jag vill köpa! ger 2000 för den Jag kan ge 300 för den om motorn går, annars TAR jag den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 LOL!, kolla runt så hittar ni mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 LOL!, kolla runt så hittar ni mer Haha fna va rolig! Det roligaste va nog i bilen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 LOL!, kolla runt så hittar ni mer Gammal och dålig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 denna låt har dom gjort om som dom tycker att det låter som Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Lol, den var ju faktist rätt bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 en bild jag hittade på nätet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 en bild jag hittade på nätet Hehe, den va ganska kul men jag tycket att din avatar va roligare, har inte sett den förut. Jag tänkte, hur f*n kan han få ha den där avataren här i forumet, men sen såg jag slutet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 , klicka på smielyn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Den hade du säkert aldrig hittat om det itne var för mig men ändå. Jag postade den i HL2 topicen... Men den är skoj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 denna låt har dom gjort om som dom tycker att det låter som F*n va l0l den var Göran ''kattälskaren'' Persson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Ey! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 F*n va l0l den var Göran ''kattälskaren'' Persson lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vi bryr oss ju mycket... http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,526819,00.html Lite LoL iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Vi bryr oss ju mycket... http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,526819,00.html Lite LoL iaf... uhmm, ja tidningarna skriver ju till och med om bush skulle gå på toaletten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Ha Ha.. Detta är kul! BUILD YOUR OWN BUSH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Ha Ha.. Detta är kul! BUILD YOUR OWN BUSH det var kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Min Bush! http://funny.ansme.com/b.html?184 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Min Bush! http://funny.ansme.com/b.html?184 Min Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts