Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 "A boy don't wan't the toy until antother boy wants it" Well, he wont get this toy... I'm yours! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Sry för dubbel inlägg :"> Lol han tror att det är ett tv program han sa till camen : i hope u enjoy this web came veiw.................. Han vill att man ska chatta med han SNÄLLA KOLLA SKIT BALLT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Käften! Han är min!! Trekant? @StellHell Fyrkant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Trekant? No friggin' way! Du är ju kille... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 No friggin' way! Du är ju kille... Damn! Hur vet du? *tittar ner och gömmer "den".* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Trekant? @StellHell Fyrkant? Kan vi inte ha Bukkake på Tija? Alltid uppskattat av tjejerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Damn! Hur vet du? *tittar ner och gömmer "den".* Ha ha... Jag har KONTAKTER! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kan vi inte ha Bukkake på Tija? Alltid uppskattat av tjejerna. Ja, eller inte då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ha ha... Jag har KONTAKTER!!! Har 2 st i mitt rum jag också, men datorn + lampan tar upp dom. :'( Fast du kanske har planterat en webcam någon stans. *Letar runt i rummet.* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Finns inga stubbar i Sthlm och speciellt inte hemma hos dig. Sluta ljuga för människor som inte vet bättre. Btw, korv kiosk plast kniv... Wtf ni stängde av mig för det sen sitter ni o garvar åt det???! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Fan va tråden blir sönderspammad! leve onsdagar!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Fan va tråden blir sönderspammad! leve onsdagar!! PC jag gör slut... Klyftan mellan oss är för stor... En Stockholmare och en Göteborgare kan tydligen ALDRIG vara vänner... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 PC jag gör slut... Klyftan mellan oss är för stor... En Stockholmare och en Göteborgare kan tydligen ALDRIG vara vänner... :'( But Tija, I can change! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 PC jag gör slut... Klyftan mellan oss är för stor... En Stockholmare och en Göteborgare kan tydligen ALDRIG vara vänner... :'( Aaargh bor du i gbg? då kan du förklara för mig varför dom deletade Häng åvver från lisseberg :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 But Tija, I can change! :'( :'( :'( Are you sure? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 :'( :'( Are you sure? :'( Anything 4 you :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 P-C is teh bachel0r. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kan vi inte ha Bukkake på Tija? Alltid uppskattat av tjejerna. HAHAHHAHAHAHAHA jepp, det är alltid lika uppskattat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Anything 4 you :'( :'( I miss you, baby! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Wtf ni stängde av mig för det sen sitter ni o garvar åt det???! Snälla, sluta qouta saker som är 20år gamla.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts