Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jo, bara det att jag har nått allmänt emot folk som ger sig på oskyldiga. Da? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Da? Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Va? Tija försöker påvisa att det borde vara en självklarhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tija försöker påvisa att det borde vara en självklarhet. Tack Funny! Jag kanske var lite för fjortis där... Men "da" betyder ju "där" på tyska, så jag skulle kunnat mena "Ja, det är ju alla där." Så ingen kan anklaga mig för något! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 http://www.blocket.se/view/4979676.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Läs titeln... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tack Funny! Jag kanske var lite för fjortis där... Men "da" betyder ju "där" på tyska, så jag skulle kunnat mena "Ja, det är ju alla där." Så ingen kan anklaga mig för något! "Där" är ju nästan som "Ja, det är ju alla där." Som att säga att "pedofil" blir "jag skall äta jordgubbspaj med vaniljsylt." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 "Där" är ju nästan som "Ja, det är ju alla där." Som att säga att "pedofil" blir "jag skall äta jordgubbspaj med vaniljsylt." Jag var inte sådär jätteseriös... Jag försökte bara försvara mitt uttalande, men jag kan ju göra som alla andra och edita och låtsas som om jag inte älls skrev "da" utan något helt annat. Typ "Ja, det är ju alla där". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 http://www.blocket.se/view/4979676.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Läs titeln... Rövhår vill väl alla ha i skallen! Ärligt, jag borde få vissa saker ur mitt huvud... Tänka på könshår kan inte vara nyttigt... jag är trött, det är därför det låter lite flummigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Gjorde en liten hemsida med några roliga family guy clips Klicka här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 http://www.funnyjunk.com/pages/mydog.htm Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Detta är så hårt dagens lol! spelade in mig när jag headbangade och skrek till musiken roligaste var att se när den renderades .. se mig dampa i slow-motion .. det du headbang 3mb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 http://www.funnyjunk.com/pages/mydog.htm Haha Den har jag hört utan bilder... Grym är den!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 headbang 3mb Hehe. ingen riktig headbangar låt enligt mig dock.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Detta är så hårt dagens lol! spelade in mig när jag headbangade och skrek till musiken roligaste var att se när den renderades .. se mig dampa i slow-motion .. det du headbang 3mb Vilken perfekt hårlängd du har! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Cigaro är en headbangerlåt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vilken perfekt hårlängd du har! Aigh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Aigh 'exy... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 'exy... Du får flörta över PM istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 "tösabella_21 X säger till alla: NÅN HÄR INNE SOM VILL SE MIG NAKEN PÅ CAM ... ??? JAG ÄR SMAL B_KUPA DU SKA HA INTERNETBANK FSB DÅ....." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 "tösabella_21 X säger till alla: NÅN HÄR INNE SOM VILL SE MIG NAKEN PÅ CAM ... ??? JAG ÄR SMAL B_KUPA DU SKA HA INTERNETBANK FSB DÅ....." Ha ha ha!! Ja, sånt ser man ofta... Eller typ "Snygg_STHLM_kille_87 säger: Vill du se mig runka i webcam?"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts