SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 .min kompis ska köpa en laptop och kollade runt på blocket lite http://www.blocket.se/view/4927677.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 lol? HAHAHAH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 HAHAHAH! Wörd på den du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Högst upp på önskelistan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 .min kompis ska köpa en laptop och kollade runt på blocket lite http://www.blocket.se/view/4927677.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 lol? Najsy...Nästan finare än min! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Woooow =).. Men en sån har min pappa haft Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Woooow =).. Men en sån har min pappa haft Ahh! Så det är din pappa som försöker sälja den. Önska honom lycka till från SlewME @ GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ahh! Så det är din pappa som försöker sälja den. Önska honom lycka till från SlewME @ GTAsajten. Haha.-. Men han solde den för 5 år sedan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det va tamesatan en grym dator.. hela 90Hz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Min är bättre, laptop, 32mb hd, svartvit skärm, win 3.1 <3 brukar spela pac-man på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ekorrn Satt i granen- Snoop Doggy Dogg Yo, check dis out Goan tell ya 'bout my homeboy Squirr-L Know what I'm sayin'? Just sittin' there chillin' out with his stash Kids bustin' in with a mighty crash Squirr-L my man, Ooo whatcha gonna do? Broke yo' legs and broke yo' tail too Yo check dis out, dis is fo' sho' There ain't gonna be no Squirr-L no mo'. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kul... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kul... Ja Ser du inte humorn i det? . Nej, jag fattar inte heller det "roliga". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den är inte direkt kul men lixom... Den är cool... Cool-Kul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ekorrn Satt i granen- Snoop Doggy Dogg Yo, check dis out Goan tell ya 'bout my homeboy Squirr-L Know what I'm sayin'? Just sittin' there chillin' out with his stash Kids bustin' in with a mighty crash Squirr-L my man, Ooo whatcha gonna do? Broke yo' legs and broke yo' tail too Yo check dis out, dis is fo' sho' There ain't gonna be no Squirr-L no mo'. He he... Om man som jag, gillar Malibus Most Wanted så är den askul!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Kan inte brandkoren komma snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Kan inte brandkoren komma snart Hihihihihi. edit: @PC 90Hz är väl ganska bra, själv kommer jag bara upp i 85. Men 90Mhz är inte så bra. Redigerad 3 maj, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Hihihihihi. Vilken tur att alla inte har samma typ av humor, dvs att du gillar den mer barnsliga humorn och jag den dryga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vilken tur att alla inte har samma typ av humor, dvs att du gillar den mer barnsliga humorn och jag den dryga. Vad är roligt och se någon bli innebränd? (Ifall någon nu blev det.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jesus in the Matrix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Jag snackade med en kille som berättade om när han var ute med två tjejer då en svarttaxi (alltså en som inte betalar skatt) åkte förbi Han: Kolla en svarttaxi Ena tjejen: Är inte dom flesta taxi svarta? Han & andra tjejen: *asgarv* Sen berättade han och den andra tjejen historian för en annan tjej och efter poängen så säger hon: "Men det finns ju massa blåa taxi också" Redigerad 3 maj, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts