Ceone Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 ok...tack hela är egentligen : roflmao - rolling on the floor laughing my ass off Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Nej, finns tre former: Lol= Laughing out loud Rofl= Rolling on floor laughing Roflmao= Rolling on floor laughing my ass of Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Roflmfao = Rolling on floor laughing my fucking ass of Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag hadde faktist inte sett den... Vad ska man se på denna bild? Tror man ska ha 3d-glasögon för att se den riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Tror man ska ha 3d-glasögon för att se den riktigt. verkar nt så testa me mina Spy Kids 3d brillor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 testa me mina Spy Kids 3d brillor Jag han före! Fattar ingening Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag kan faktiskt se 3d bilder. Fast den här bilden var j*vligt svår att se vad den föreställer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag kan faktiskt se 3d bilder. Fast den här bilden var j*vligt svår att se vad den föreställer. Min farsa har en hel bok med 3d bilder! Jag ser skit lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 De där med att tyda sånna där bilder är olika från person till person, min polare har jävligt lätt för de, han ser direkt vad det är. Själv ser jag aldrig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Både lol och äckligt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,525109,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Både lol och äckligt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,525109,00.html Mm, Aftonbladet skriver ofta om sjuka operationer... Den där var kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Nej, finns tre former: Lol= Laughing out loud Rofl= Rolling on floor laughing Roflmao= Rolling on floor laughing my ass of Det finns många tolkningar av lol. Det jag har hört är att det betyder "lots of laughs". En av mina polare har fått höra att det betyder "lots of loosers". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Polisen gör olagliga u-svängar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Det finns många tolkningar av lol. Det jag har hört är att det betyder "lots of laughs". En av mina polare har fått höra att det betyder "lots of loosers". Ännu mera lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Polisen gör olagliga u-svängar. Vad är det med polisen idag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 haha en brandskadad moppe Apirlian på blocket helt sjukt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 haha en brandskadad moppe Apirlian på blocket helt sjukt nån kanske vill köpa pappren... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 haha en brandskadad moppe Apirlian på blocket helt sjukt haha fan va fin jag vill köpa! ger 2000 för den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 haha en brandskadad moppe Apirlian på blocket helt sjukt HA HA!!! 4500kr vill han ha för den!! Är ju knappast inte ens värt 200kr!!! Vad ska man ha den till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 haha en brandskadad moppe Apirlian på blocket helt sjukt wtf? de är ju den! de finns en film när en perso kör me en sån moppe.. och så tar den fyr.. =/ har nån annan sett den filmen? eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts