Add3 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHAHHAHAHAHAHA!!!!! Det där är dagens LOL!!!! Edit: Menade Caps lock grejset.. Redigerad 16 maj, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Då kan han skriva det istället...! Inte *CLOSED* för då kan det bli en massa missförstånd... Vem vet.. Han kanske skulle vara rolig.. *CLOSED* kanske va dagens lol enligt honom.. Faktist ganska kul om man tänker efter.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Vem vet.. Han kanske skulle vara rolig.. *CLOSED* kanske va dagens lol enligt honom.. Faktist ganska kul om man tänker efter.. Din humor verkar ju verkligen vara på topp i såfall Stell om det var roligt Ska man dela med sig med något skoj då..hmm här Och här är en riktigt cool grej Redigerad 16 maj, 2004 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Din humor verkar ju verkligen vara på topp i såfall Stell om det var roligt Ska man dela med sig med något skoj då..hmm här Och här är en riktigt cool grej Mest-lol va grym kille.. Redigerad 16 maj, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 www.hackerman.b3.nu den är oxå lite roliga...den är fake helt klart..lr det är bara vad ja tror.. hmm... man får ett virus om man laddar hem nånting från "downloads" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hmm... man får ett virus om man laddar hem nånting från "downloads" Vad är det för virus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) hmmm... lol HÄR är en till Redigerad 18 maj, 2004 av fr34k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hackerman måste fan bli dagens lOl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 http://www2.blocket.se/view/2578723.htm?l=0&c=1&city=0 ehmm.. lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 http://www2.blocket.se/view/2578723.htm?l=0&c=1&city=0 ehmm.. lol? lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 http://www2.blocket.se/view/2578723.htm?l=0&c=1&city=0 ehmm.. lol? lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 haha k'k säng Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Din humor verkar ju verkligen vara på topp i såfall Stell om det var roligt Ska man dela med sig med något skoj då..hmm här Och här är en riktigt cool grej har du managerzone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Å fy fan, den där sängen är nasty, jag skulle inte direkt vilja ta hem mina kk til den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 har du managerzone nej vad är det som tyder på det om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 http://www.bytfjortis.com () Den är ju äldre än min mormor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Å fy fan, den där sängen är nasty, jag skulle inte direkt vilja ta hem mina kk til den. Jag skulle inte tacka nej till det, fatta status Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 nej vad är det som tyder på det om jag får fråga? inget, skit i de! något som hände på vår skola är faktiskt lite lol. en flaska coca-cola har blivit stulen i kiosken, lärarna säger att de har två misstänkta och de ska bli en utredning, jag menar en cola för 15 kr. de räcker bara med att de betalar tillbaka och att lärarna säger till föräldrarna eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 http://www2.blocket.se/view/2578723.htm?l=0&c=1&city=0 ehmm.. lol? GiZmo såg du den på mIRC?.. lr skit samma ja la upp den där igår iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 GiZmo såg du den på mIRC?.. lr skit samma ja la upp den där igår iaf.. nepp.... på lunar (liten text så att ingen typ spyr eller nått..) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts