Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Den finns ju överallt Även på min Dator... *har laddat ner den* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tackar.(ya know why.) Döende tonåring ville bli avsugen Nu är länken fixad. Och dom tycker att skådisarna är dumma för dom inte suger av sonen det är ju för fan familjen som är helt jävla koko... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Och dom tycker att skådisarna är dumma för dom inte suger av sonen det är ju för fan familjen som är helt jävla koko... Det är nog inte sant. Jag tror det är påhittat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fick typ 10 olika versioner av Schanppi av HemuleN. bla. Scnahppi rammstein, Schnappi heavy metal schanppi nått annat, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag tror att det kan bli en stor trend, med barnlåtar. Jag menar, jag och mina kompisar har börjat med den här "Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Det är så jätteenkelt, dobedido, dobedido, det är så jätteenkelt, dobedi, dobedi-do! Hej!" och idag sjöng vi Dora! Ni vet, "Dora, Dora, Dora, Dora, utforksaren!" och "Jag är karta, jag är karta jag är karta, om det är ett ställe dit du ska kan jag va' väldigt bra att ha, jag är karta!". Ja, ni vet, den där underbara äventyrsserien på Nickelodeon! Dora! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 I min klass sjunger vi alltid Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser... Lärarn blir galen..Speciellt musikmajjen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Det är nog inte sant. Jag tror det är påhittat. Ja det här är ju USA vi snackar om... Så inte helt omöjligt... Där ringer ju dom snuten om dom inte får sin hamburgare som dom vill haha Hade ett ljudklipp me det... Fy fan dom är så jävla korkade där borta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 MAHANAMA DUDIDUDIE MAHANAMA DUDIDUDIE MAHANAMA DUDIDUDIE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag tror att det kan bli en stor trend, med barnlåtar. Jag menar, jag och mina kompisar har börjat med den här "Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Det är så jätteenkelt, dobedido, dobedido, det är så jätteenkelt, dobedi, dobedi-do! Hej!" och idag sjöng vi Dora! Ni vet, "Dora, Dora, Dora, Dora, utforksaren!" och "Jag är karta, jag är karta jag är karta, om det är ett ställe dit du ska kan jag va' väldigt bra att ha, jag är karta!". Ja, ni vet, den där underbara äventyrsserien på Nickelodeon! Dora!!! Haha, jag såg på det när jag var liten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Haha, jag såg på det när jag var liten Du är fortfarande liten, nu är du bara större. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fan asså hoppas jag får sida 200 snacka om att jag kommer spamma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fan asså hoppas jag får sida 200 snacka om att jag kommer spamma Ingen sport då, ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Fan asså hoppas jag får sida 200 snacka om att jag kommer spamma det hade jag planerat göra . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Inte bara gta som ska barnförbjudas Veckotidningar också. Offtopic: inget offtopic tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan nån länka till den flygande gärsklipparen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan nån länka till den flygande gärsklipparen? Den finns på hamsterpaj, därifrån kan du faktiskt leta upp själv, bara att plocka ur fingrarna ur röven. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan nån länka till den flygande gärsklipparen? Vad är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vad är det Ett klipp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Förlåt Redigerad 29 april, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) EDIT: fan! Redigerad 29 april, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts