Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jag tror att det kan bli en stor trend, med barnlåtar. Jag menar, jag och mina kompisar har börjat med den här "Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Det är så jätteenkelt, dobedido, dobedido, det är så jätteenkelt, dobedi, dobedi-do! Hej!" och idag sjöng vi Dora! Ni vet, "Dora, Dora, Dora, Dora, utforksaren!" och "Jag är karta, jag är karta jag är karta, om det är ett ställe dit du ska kan jag va' väldigt bra att ha, jag är karta!". Ja, ni vet, den där underbara äventyrsserien på Nickelodeon! Dora!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog inte sant. Jag tror det är påhittat.

Ja det här är ju USA vi snackar om... Så inte helt omöjligt...

Där ringer ju dom snuten om dom inte får sin hamburgare som dom vill haha ^_^

Hade ett ljudklipp me det... Fy fan dom är så jävla korkade där borta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det kan bli en stor trend, med barnlåtar. Jag menar, jag och mina kompisar har börjat med den här "Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Hoodeli-hatscha, hoodeli-hatscha, dobedido, dobedido. Det är så jätteenkelt, dobedido, dobedido, det är så jätteenkelt, dobedi, dobedi-do! Hej!" och idag sjöng vi Dora! Ni vet, "Dora, Dora, Dora, Dora, utforksaren!" och "Jag är karta, jag är karta jag är karta, om det är ett ställe dit du ska kan jag va' väldigt bra att ha, jag är karta!". Ja, ni vet, den där underbara äventyrsserien på Nickelodeon! Dora!!!

Haha, jag såg på det när jag var liten ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...