P-C Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej, det var Kalle Anka. Har faktiskt det numret. Kan tänka mig the gansta sitta och läsa kalle anka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Spana in lilla killen till höger... Kid's first boner, caught on tape. Redigerad 19 april, 2005 av ZyeM0n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Spana in lilla killen till höger... LOL LOL undra vad du gör på datorn egentligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 LOL undra vad du gör på datorn egentligen Porr, porr o mer porr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 LOL undra vad du gör på datorn egentligen Vad du 'Gör' på datorn? Syftar du på att han juckar med datan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vad du 'Gör' på datorn? Syftar du på att han juckar med datan? Ne men han juckar med datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vad du 'Gör' på datorn? Syftar du på att han juckar med datan? Du vet exakt vad jag menar så varför ens hålla på . jag ser också ett fel i din text men jag påpekar inte för att jag vet vad du menar. eftersom jag vet att du kommer fråga vad som är fel i din text så är det; Dator inte data. så länge alla förstår så ser jag ingen anledning till påpeka. (då syftar jag inte bara på MyStiC utan några andra medlemmar också) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Du vet exakt vad jag menar så varför ens hålla på . jag ser också ett fel i din text men jag påpekar inte för att jag vet vad du menar. eftersom jag vet att du kommer fråga vad som är fel i din text så är det; Dator inte data. så länge alla förstår så ser jag ingen anledning till påpeka. (då syftar jag inte bara på MyStiC utan några andra medlemmar också) Som min lärare alltid sade till mig förut, Man lär sig av sina fel. För att man ska lära sig så behöver man någon som påpekar att det är fel också. Men jag håller med dig om att man behöver inte kommentera allt som folk tycker och gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) .gurfi tror du att jag menade skrev "datan" utan anledning? Jag vet att det heter "Datorn" varför skulle jag annars skriva det innan? Dessutom tycker jag att det lät lite roligt.. Redigerad 18 april, 2005 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kan tänka mig the gansta sitta och läsa kalle anka Nja, man gör inte det så mycket. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Elander tror du att jag menade skrev "datan" utan anledning? Jag vet att det heter "Datorn" varför skulle jag annars skriva det innan? Dessutom tycker jag att det lät lite roligt.. Det är gurfi inte Elander men aja. ingen aning varför du skrev datan efteråt. jag känner ju inte dig. framför det på ett "roligt" sätt istället så det inte blir missförstånd . men om det va på ett roligt sätt som du menade och jag inte fattade så får jag be om ursäkt för det :"> . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Spana in lilla killen till höger... LOL Lol! Diskret? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Söög när ja tänkt efter. Redigerad 18 april, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hmm, tycker dennatopic av mig är lite små skoj pga att den flippade ut. Men ni ska veta att nu i senare dagar så är jag väldigt ledsen för det jag skrev och menade inte de(var arg, inte för att jag ska låta det gå ut över er men men) så jag hoppas att ni kan förlåta mig :'( ? Fast jag var ändå ganska ny då och har mognat lite mera på senaste tiden.( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Skönaste kontaktgrupperna Haha? Det var inget roligt, för jag kan också döpa mina kontaktgrupper till korvpudding eller något.. Alltså.. Sånna där skämt är så jävla uttjatade.. JAK ER ET HEST t.ex. JAK ER ET FINT BÅT!!1 typ.. Uttjatat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 HOWHOW säger harry potters uggla är så jävla iriterande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 HOWHOW säger harry potters uggla är så jävla iriterande Jag säger inte alls harry potters uggla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hur låter en uggla HOWHOW? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 En uggla låter: HOWhost host brödrost host hostHOW lyssna noga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag hoppas det här är ett skämt... länk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts