Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Vad du 'Gör' på datorn? Syftar du på att han juckar med datan?

Du vet exakt vad jag menar så varför ens hålla på :ermm: .

jag ser också ett fel i din text men jag påpekar inte för att jag vet vad du menar.

eftersom jag vet att du kommer fråga vad som är fel i din text så är det; Dator inte data.

så länge alla förstår så ser jag ingen anledning till påpeka. (då syftar jag inte bara på MyStiC utan några andra medlemmar också)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet exakt vad jag menar så varför ens hålla på :ermm: .

jag ser också ett fel i din text men jag påpekar inte för att jag vet vad du menar.

eftersom jag vet att du kommer fråga vad som är fel i din text så är det; Dator inte data.

så länge alla förstår så ser jag ingen anledning till påpeka. (då syftar jag inte bara på MyStiC utan några andra medlemmar också)

Som min lärare alltid sade till mig förut, Man lär sig av sina fel. För att man ska lära sig så behöver man någon som påpekar att det är fel också.

Men jag håller med dig om att man behöver inte kommentera allt som folk tycker och gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Elander tror du att jag menade skrev "datan" utan anledning?  :ph34r:

Jag vet att det heter "Datorn" varför skulle jag annars skriva det innan?  -_-

Dessutom tycker jag att det lät lite roligt..  :lol:

Det är gurfi inte Elander men aja.

ingen aning varför du skrev datan efteråt. jag känner ju inte dig.

framför det på ett "roligt" sätt istället så det inte blir missförstånd :P . men om det va på ett roligt sätt som du menade och jag inte fattade så får jag be om ursäkt för det :"> .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, tycker dennatopic av mig är lite små skoj pga att den flippade ut. Men ni ska veta att nu i senare dagar så är jag väldigt ledsen för det jag skrev och menade inte de(var arg, inte för att jag ska låta det gå ut över er men men) så jag hoppas att ni kan förlåta mig :'( ? Fast jag var ändå ganska ny då och har mognat lite mera på senaste tiden.( ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...