gurfi Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad kostar en dildo egentligen? 100 kr. till 500 kr på teknikmagasinet . jag är inte pervers! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad kostar en dildo egentligen? Så du är på jakt efter en sån? ja, du kan nog få en begagnad för 100:- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 STOR BOKSTAV http://www.dkbnews.com/bbs/data/dica/10722...9/1224_moto.jpg Sökte lite på Google på bilder och hittade detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ja en begagnad dildo vill vi ju alla ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Läste på ett sant eller falskt kort då stog det att en man hade haft en tågbiljett i örat i 60år. Trodde det var falskt men det stog: Sant, biljetten åkte ut ur örat i en hostattack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 STOR BOKSTAV http://www.dkbnews.com/bbs/data/dica/10722...9/1224_moto.jpg Sökte lite på Google på bilder och hittade detta. HAHA!! Vad exakt garvar jag åt? Det är en unge som drillat i en juice-flaska samtidigt som någon tar kort på en snygg bil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 STOR BOKSTAV http://www.dkbnews.com/bbs/data/dica/10722...9/1224_moto.jpg Sökte lite på Google på bilder och hittade detta. Ser ut som MJ som håller i flaskan (micheal jacksson) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ser ut som MJ som håller i flaskan (micheal jacksson) HAHAHAHAHAH skulle inte förvåna mig om d va han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Påminner mig om den här: Det var en gymnasie-elev som hade en Kiss-tröjja, han trodde han var jätte cool med sin nya, häftiga tröjja, så kom en liten unge och frågade honom - Har du bajs i byxorna då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Glöm detta och kolla på den här istället och glömm. Gammal men rolig. Fäjk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Fäjk? Mest troligen. fast jag har faktist sett i en kalle tidning att Tjatte har sagt "Jäklar" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Mest troligen. fast jag har faktist sett i en kalle tidning att Tjatte har sagt "Jäklar" Det grovaste ordet som varit med måste ha varit subba, det har även varit med i lilla sjöjungfrun. Fråga mig inte hur jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Är det inte slyna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Är det inte slyna? Nej, det var Kalle Anka. Har faktiskt det numret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag menade Lilla Sjöjungfrun. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Finns en då han babblar om att det inte ska vara några läskiga niggrer i huset också, har det avsnittet i en bok! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) David received a parrot as a gift. The parrot was fully grown with a very bad attitude and worse vocabulary. Every other word was a curse: those that weren't curses were to say the least, rude. David tried to change the bird's attitude by constantly saying polite things. Words and playing soft music...anything he could think of. Nothing worked. He yelled at the bird and the bird got worse. He shook the bird and the bird got madder and more rude. Finally in a moment of desperation, David put the parrot in the freezer to get a minute of peace. For a few moments he heard the bird swearing, squawking kicking and screaming and then, suddenly there was absolute quiet. David was frightened that he might have actually hurt the bird and quickly opened the freezer door. The parrot calmly stepped out onto David's extended arm and said: "I'm very sorry that I offended you with my language and my actions and I ask your forgiveness. I will endeavor to correct my behavior and I am sure it will never happen again." David was astounded at the changes in the bird's attitude and was about to ask what had changed him, when the parrot continued, "May I ask what the chicken did?" TA BORT WORDFILTRET FÖR I HELVETE! Redigerad 17 april, 2005 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 TA BORT WORDFILTRET FÖR I HELVETE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kanske inte så lol, men det såg coolt ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts