Siana Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Varför tar dom alltid kort på kändisar när dom ser som mest dumma ut? för att då kollar folk mer... jag måste säga, det ser knappt ut som om de e hennes huvud... *edit* hennes kropp, menar jag Redigerad 24 augusti, 2004 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=437 Kolla "Most active in:" Haha Men hur kan han ha mer posts i papperskorgen än vad han har skrivit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Men hur kan han ha mer posts i papperskorgen än vad han har skrivit? Dom inläggen räknas inte in i totala antalet posts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Dagens lol: Risgrynsgröt! Förut skulle jag värma på risgrynsgröt i mikron. Men jag glömde lägga locket över, så det skvätte över hela mikron! Min moster är lärare och berätta för mig en gång: Det var jul och hon och hennes klass var på lunch, det var risgrynsgröt. Helt plötsligt kommer en av hennes muslim elever fram till henne och säger - Jag får inte äta det här, det är ju gris! - Nej, det är det inte alls det svara min moster. Sen stog dom där och tjafsa och till slut gick dom fram till mattanten och fråga om det. - Säg till honom vad den här maträtten heter? Säger min moster. - Risgrynsgröt... Sa mattanten. Då säger eleven: - Där ser du! Grisgrynsgröt säger hon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) haha.. Garvade inte ihjäl mig direkt Redigerad 26 augusti, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng.Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand. Kära Mamma och Pappa, Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän. Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel! Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig. Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården). Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst. Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det. Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!! Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, det kan knappast bli bättre!). Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv. Nångång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn. Puss Puss Emma P.S Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det, - ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 HAHA LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hahaha Den va fan bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 CrazyCorolla - The best of Blocket Dagens lol ffs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 :D:D:D Den var bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 http://www.pwned.nl/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 http://www.pwned.nl/ sett innan ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 inte pallat kolla igenom tråden men iaf... http://alterego.freeunixhost.com/mariobloopers.swf Puch owns! http://www.spena.net/bilder/2002_hult/index.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng.Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand. Kära Mamma och Pappa, Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän. Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel! Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig. Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården). Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst. Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det. Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!! Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, det kan knappast bli bättre!). Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv. Nångång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn. Puss Puss Emma P.S Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det, - ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!! var har du sett det fan vad bra! EDIT* pani used the kariyasmile rigth? Redigerad 27 augusti, 2004 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 CrazyCorolla - The best of Blocket Dagens lol ffs! Förstår inte vad det är som är så kul med fejkade blocket-annonser Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 @heat Den är rolig. @Curly, hur vet du att det är fake? Roligt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Det var ju rätt roligt när jag var hos mina kusiner. Deras farsa är fotbollstränare för ett P90-lag, och en gång så ringde det en invandrarkille till deras högtalartelefon när jag var där, och sa att han inte kunde komma till träningen för han var sjuk i huvudet Huvudvärk då, antar jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 ROFLMA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://projectboil.pixel10.co.uk/posting/Posting.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 @Curly, hur vet du att det är fake? Roligt iaf. Jämför texten med en vanlig blocket-annons Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts