Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Feministiskt Initiativ på nyheterna

Dom intervjuvar en av de fem i "gänget" (kommer inte ihåg namnet)

Reportern: Din kamrat här vill avskaffa kapitalism står du bakom det?

Hon: Öhh... Ja... Öhh det låter väl bra hihi

Reportern: Vad tycker du om socialdemokraternas styre?

Hon: Gud vad mycket frågor du ställer...

Reportern: Vad tycker du om Sveriges växande tillväxt

Hon: Jag vet ingenting om tillväxten

Visst feminism är bra för att jämna ut de stora klyftorna mellan könen men måste de ha de största idioterna som ledare?

Tror inte hon var feminist utan fjortinist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, har en hel mapp tillägnad EuroCop Radio med cirka 3000 olika samtal (antingen i enskilda-samtals-form eller i hela sändningar)...

Sitter faktiskt och lyssnar just nu. (Inte så konstigt då jag lyssnar på dem typ hela tiden. Älskar när de ringer Råhatt och röstförvrängar-gubben.. ja, det är jäkligt okänsligt och de är väldigt elaka mot invandrare, men det är kul nonetheless...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, har en hel mapp tillägnad EuroCop Radio med cirka 3000 olika samtal (antingen i enskilda-samtals-form eller i hela sändningar)...

Sitter faktiskt och lyssnar just nu. (Inte så konstigt då jag lyssnar på dem typ hela tiden. Älskar när de ringer Råhatt och röstförvrängar-gubben.. ja, det är jäkligt okänsligt och de är väldigt elaka mot invandrare, men det är kul nonetheless...)

Kan inte du göra en torrent eller nåt med dom?

Har börjat ladda hem några nu, men soundclick är så jävla segt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens Lol (eller gårdagens om man ska vara petig): Jag. Vi tog plojfoto igår, och någon kom på überidén att transvestitera mig.

Lyckad transvesistering kan jag säga, omöjligt att se att det är du :lol:

Länkarna funkar inte, sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...