Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Cat Vs. Snake Mohahaha, ägd orm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Cat Vs. Snake Mohahaha, ägd orm. Fin film, najs sida... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 http://hmc.hagman.org/albums/album02/2379144_G.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 För det första var det nog ingn katt. För det andra så hade jag sparkat katten åt helvete om jag varit där. Ellr inte me dn gullie lill-katten. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Spela inte Doom, det är perverst! http://hmc.hagman.org/albums/album02/doomsjokk.sized.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Spela inte Doom, det är perverst! Det där liknar Wolfenstein 3d? Redigerad 3 april, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 För det första var det nog ingn katt. För det andra så hade jag sparkat katten åt helvete om jag varit där. Ellr inte me dn gullie lill-katten.:"> Skulle jag vara där skulle jag sparka dig åt helvete.. Det är ett kattdjur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Det där liknar Wolfenstein 3d? Dom använder samma typ eller vad man ska säja... Men jag tror W3D var först... ÄDIT: Jag fattar inte det "perversa" Redigerad 3 april, 2005 av Mr. M Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 ÄDIT: Jag fattar inte det "perversa" Gör nog inte många Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Dom använder samma typ eller vad man ska säja... Men jag tror W3D var först... ÄDIT: Jag fattar inte det "perversa" Wolfenstein 3D var före Doom, de har dock samma utvecklare (ID Software). Doom har snäppet bättre grafik, känsla och mindre enformiga miljöer. Det "perversa" är väll isåfall våldet... EDIT: Vet inte om ni har sett den, men den var lite kul Pong the movie EDIT2: Game Revolution har full koll på läget Redigerad 3 april, 2005 av Kalan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Google Cookie! http://www.flickr.com/photos/massless/8182590/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Google Cookie! http://www.flickr.com/photos/massless/8182590/ Den såg riktigt god ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ape Vs. Tigers En liten apa jävlas med två tigrar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Skulle jag vara där skulle jag sparka dig åt helvete.. Det är ett kattdjur. Antingen ville du vara taskig eller så ser du väldigt dåligt. Jag skrev längre ner "eller inte". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Feministiskt Initiativ på nyheterna Dom intervjuvar en av de fem i "gänget" (kommer inte ihåg namnet) Reportern: Din kamrat här vill avskaffa kapitalism står du bakom det? Hon: Öhh... Ja... Öhh det låter väl bra hihi Reportern: Vad tycker du om socialdemokraternas styre? Hon: Gud vad mycket frågor du ställer... Reportern: Vad tycker du om Sveriges växande tillväxt Hon: Vadå tillväxt? Visst feminism är bra för att jämna ut de stora klyftorna mellan könen men måste de ha de största idioterna som ledare? Redigerad 5 april, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Feministiskt Initiativ på nyheterna Dom intervjuvar en av de fem i "gänget" (kommer inte ihåg namnet) Reportern: Din kamrat här vill avskaffa kapitalism står du bakom det? Hon: Öhh... Ja... Öhh det låter väl bra hihi Reportern: Vad tycker du om socialdemokraternas styre? Hon: Gud vad mycket frågor du ställer... Reportern: Vad tycker du om Sveriges växande tillväxt Hon: Jag vet ingenting om tillväxten Visst feminism är bra för att jämna ut de stora klyftorna mellan könen men måste de ha de största idioterna som ledare? Haha jo, jag garvar åt dom. Inte konstigt att inget händer med såna där korkskallar. Hon fick frågan om tillväxten är viktig. Och på det svarar hon: "Uuuh, vilka tråkiga frågor. Ja, det är den väl." Sen såg hon helt chockad ut, hon kanske inte vet vad tillväxt är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Antingen ville du vara taskig eller så ser du väldigt dåligt. Jag skrev längre ner "eller inte". Så jag gör "" när jag är irriterad?.. Sorry att du tog illa upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 http://www.djurratt.org/information/pk-test.html Politisk korrekthet-kvot. Mitt resultat: Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Kanske inget skrattanfall-material, men orka skapa en ny topic bara för det här. Fick -30 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Fick -30 Jag fick -140 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Feministiskt Initiativ på nyheterna Dom intervjuvar en av de fem i "gänget" (kommer inte ihåg namnet) Reportern: Din kamrat här vill avskaffa kapitalism står du bakom det? Hon: Öhh... Ja... Öhh det låter väl bra hihi Reportern: Vad tycker du om socialdemokraternas styre? Hon: Gud vad mycket frågor du ställer... Reportern: Vad tycker du om Sveriges växande tillväxt Hon: Jag vet ingenting om tillväxten Visst feminism är bra för att jämna ut de stora klyftorna mellan könen men måste de ha de största idioterna som ledare? Haha vilka korkade jävlar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts