Diezl Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 London Underground! KUNG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 http://www.djurratt.org/information/pk-test.html Politisk korrekthet-kvot. Mitt resultat: Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Kanske inget skrattanfall-material, men orka skapa en ny topic bara för det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Samma som Funny. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Du är antingen bara blasé och skiter i det mesta, eller också så spretar du ut ungefär lika mycket åt det politiskt korrekta som åt det politiskt inkorrekta hållet. Du kanske tror dig vara rebell, men du är det definitivt inte Jag är en rebell!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 OOOOOPPPPPSSS sorry stor bokstav behöver jag http://www.starterupsteve.com/swf/koty.html den äger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Min pkk-kvot hamnade på 70. *glöm*Det vill säga samma som funny och topp3*glöm*. Edit: Menade -70 Edit 2: Det var 70. Jag är lika trög som vanligt. Redigerad 2 april, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Min pkk-kvot hamnade på 70. Det vill säga samma som funny och topp3. Nej, Topp3 och jag fick 0 - -(minus)100. Jag fick minus 90. Edit: Edit: menade -70 Aha... Redigerad 2 april, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fick 100 i pk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 http://www.djurratt.org/information/pk-test.html Politisk korrekthet-kvot. Mitt resultat: Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Kanske inget skrattanfall-material, men orka skapa en ny topic bara för det här. Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Jag svarade på ganska många "Det skiter väl jag i?" "Hur ska jag veta det???", så nice. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) 160 pkk Du är mycket politiskt korrekt. Du tycks dock ha behållit åtminstone några egna åsikter. Fast jag var klart osäker på vad jag skulle svara på vissa av frågorna... Redigerad 3 april, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 40 ppk Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Mysko Redigerad 3 april, 2005 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Mysko Ser framför mig ett gäng tre-åringar med Mac-10 som ska göra upp med dagispersonalen. The horror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Bebisarna attackerar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 http://disgruntled_girl.250free.com/FunnyPics/df0e4f4b.png Höhö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26818 Gubben är ju blåst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Mysko Nya sättet att smuggla in saker via flygplan. Jag menar, vilken tull skulle börja rota i en baby's blöja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Jag menar, vilken tull skulle börja rota i en baby's blöja? Peddotullen? Redigerad 3 april, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Peddotullen? Du har då svar på allt ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Fick 70 i pk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts