Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ahh denna är så härlig Klassiker! "All your base are belong to us!" Nån som kan svara på min fråga vad en lamer är? @Zitch Att säga vad man tycker är för dig att kränka folk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) hackerman är ett skämt? eller hur? och hans vänner är från uglypeople.com eller hur? Redigerad 21 augusti, 2004 av Gonarch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ja, men läs på hans hemsida. Han skriver att han hatar lamers och vad fan är det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 läs här: LAMERS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Crice: Är jag en omogen fjolla för att jag säger va jag tycker? Nej, men du är ju en hycklare eftersom man inte får döma dig efter dina posts men du kan döma andra efter deras. Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 W0rd dude! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) en lamer gör lama saker som tex campar i basen på de.dust eller sitter i mta och dödar folk me helikopter och man gör allt för att irritera folk, jag är en lamer haha Redigerad 21 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) jag är en lamer haha Så enkelt var det att förklara vad en lamer är för något... Redigerad 21 augusti, 2004 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Så enkelt var det att förklara vad en lamer var för något... Dagens lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Dagens fakta rättare sagt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 www.aftonbladet.se Riktigt gammal men ändå rätt - ehum - intressant. Idiotiskt... PS: Detta ska inte bli ännu en tråd där det blir fight mellan hiphopparna och rockarna.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 www.aftonbladet.se Riktigt gammal men ändå rätt - ehum - intressant. Idiotiskt... PS: Detta ska inte bli ännu en tråd där det blir fight mellan hiphopparna och rockarna.... Har misstäkt det hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Har misstäkt det hela tiden.. Haha, vem har inte det...? Se bara på Camron Det är ändå riktigt idiotiskt skrivet, trackar ner på både hiphop och homosexuella Redigerad 22 augusti, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Haha, vem har inte det...? Det är ändå riktigt idiotiskt skrivet, trackar ner på både hiphop och homosexuella Är säkerligen en homofobisk rocker som har skrivigt det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nog var det kul alltid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Crice: Jag har inte dömt honom efter en tråd. Efter hans ålder. Slutar nu upp med att skriva om detta eftersom nån säkert blir bannad här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Om det är nån som blir bannad så är det du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Zitch: Du är sorglig. Du vet det, va? Döm honom efter beteende, inte efter ålder. Du är ju helt inskränkt. ---- www.b3ta.com är en jäkligt kul sajt annars... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 http://www.croqaudile.com/index.php?page=clips&id=4524 Löl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 HAHAHAHAHAHAH!!!!!!! ROFL!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts