Ceone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hehe, den var bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det här är nästan sorgligt... klicka ----><---- här HAPPY HAMSTER FOR EVER!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Någon som kan länken till han som ska boka en tåg resa till vad det nu var. Och så ville han åka NU. Kan någon skicka länken till den PLZ :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 http://home.swipnet.se/~w-34513/ Kiruna central Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Lite tråkigt i skolan Wee lol Ja vad ska man säga vi har tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Lite tråkigt i skolan Wee lol Ja vad ska man säga vi har tråkigt Dom var verkligen riktigt töntiga. Lite wannabe dom där fransmännen som springer o gör saker genom stan typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Dom var verkligen riktigt töntiga. Lite wannabe dom där fransmännen som springer o gör saker genom stan typ. Ja vadå vad trodde du vi försökte göra ??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hahaha , fin länk till den dära "Stunt"filmen , lol lika farligt att dricka jordgubbsaft med kolsyra i! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ja vadå vad trodde du vi försökte göra ??? Var det ni? Haha fyfan. Shotmans@ Nu var du verkligen rolig tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Tackar Kom inte på något bättre..men det såg inte direkt farligt ut :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Tackar Kom inte på något bättre..men det såg inte direkt farligt ut :"> Kanske inte, men du larvigare än filmen om du kommer med sådanna kommentarer. Ge lite konstruktiv kritik (förrutom kvalitén, den är tagen med mobil pga att jag glömde bort att jag hade en riktigt kamera..) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Stor bokstav http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25726 Lite halv-lol, DaVa tror han är mod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Stor bokstav http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25726 Lite halv-lol, DaVa tror han är mod Tror inte att han tror att han är moderator. Däremot tror jag att han tror att vi ska tro att det är en onödig tråd. Men det kan ju bara vara jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Lite tråkigt i skolan Wee lol Ja vad ska man säga vi har tråkigt Oj va dålig... Ni skadade ju er aldrig (inte för att det var någon risk för det i någon scen). Redigerad 23 februari, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Det hände nåt ... *gåne* Redigerad 23 februari, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Stor bokstav http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25726 Lite halv-lol, DaVa tror han är mod Samma sak som var i början av denna lååååååånga tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hehe, Geek jag tänkte på en sak nu när jag såg din signatur. För några dagar sen i skolan när vi skulle ha matte, Så kommer våran lärare in i lektionssalen medan alla andra snackar. Han hade med sig en banan i handen och helt plötsligt pekade han mot alla elever och ropar: "Ni ska inte få ta min banan!!!". Så nu är man ju lite misstänksam på den läraren iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hehe, Geek jag tänkte på en sak nu när jag såg din signatur. För några dagar sen i skolan när vi skulle ha matte, Så kommer våran lärare in i lektionssalen medan alla andra snackar. Han hade med sig en banan i handen och helt plötsligt pekade han mot alla elever och ropar: "Ni ska inte få ta min banan!!!". Så nu är man ju lite misstänksam på den läraren iallafall. HAHA Fan vad jag garvade åt det där!!!! Vad har ni för utbildning egentligen?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Oj va dålig... Ni skadade ju er aldrig (inte för att det var någon risk för det i någon scen). Och ?? vad gör man när man har tråkigt i skolan ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts