gurfi Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Snacka om att vara helt lost, det där skiten! Men den handlar väl mest om frågor om e-legitimation, kan nån fråga detta : Är e-legitimation bra att ha? Kul att veta om den ens vet det! FRÅGA HANNA Är e-legitimation bra att ha? Hannas svar: Vad är det du undrar om e-legitimation, jag tror inte jag förstod . lite konstig robot . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 FRÅGA HANNA Är e-legitimation bra att ha? Hannas svar: Vad är det du undrar om e-legitimation, jag tror inte jag förstod . lite konstig robot . Haha! Snacka om värdelös robot, är det en liten 5-åring som gjort den eller? Det här fick jag fram när jag orkade testa den, med samma fråga också: FRÅGA HANNA Är e-legitimation bra att ha? Hannas svar: Ställ en ny fråga till mig om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 FRÅGA HANNA: Jag tycker du är skitsnygg! Vill du kn***a med mig? SVAR: Jag är inte den slags robot... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 FRÅGA HANNA E du keff Hannas svar: Du låter som en sann djurvän. Hahahaha:P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) FRÅGA HANNA Jag:Jag vill bajsa på en ap-hjärna Hannas svar: Är det något jag kan hjälpa till med? Jag:Nej Hannas svar: Det var synd. Jag:kanske.. Hannas svar: Du har visst ingen aning, har du? Jag:Jo Hannas svar: Ställ en ny fråga till mig om du vill. Jag:hej då Hannas svar: Hej då! Kom snart tillbaka! Jag:älskar du mig? Hannas svar: Jag gillar dig när du ställer bra frågor till mig. Har du någon bra fråga om e-legitimation? Jag:du upprepar vissa saker ibland. Hannas svar: Vill du att det ska hända mer ofta? HAHHAHA Lol Redigerad 14 februari, 2005 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag:vill du bajsa på min fis Hannas svar: Jag har inget behov av mat. Jag jobbar alltid, Visst är jag effektiv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Jag: Jag såg dig på tv igår. Hanna: Jag har inte tillgång till tv.. Jag: Vart bor du? Hanna: Jag är installerad i en server på försäkringskassan. HAHHAHA Redigerad 14 februari, 2005 av Lindström Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 FRÅGA HANNA kåt?' Hannas svar: Jag är inte programmerad att prata om sex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 FRÅGA HANNA är du ett mongo? Hannas svar: Jag är den jag är, så enkelt är det! aha du är allmänt störd? Hannas svar: nej, jag tror inte det HAHAHA JAG ÄR SJUUK! Hannas svar: skojigt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Väx upp, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Finns det inga fler sådana robotar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Coolat jag har hittat en grej som blev populär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Jag tycker du ska sälja dig på gatan Hannas svar: Här intill hittar du adresser och telefonnummer till de olika försäkringskassorna. Försäkringskassans gemensamma webbplats är www.forsakringskassan.se FRÅGA HANNA Så om jag har E-mojset så eger jag hest? Hannas svar: Är du? Hmmm Redigerad 14 februari, 2005 av Mr. M Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 FRÅGA HANNA jag: kjdfsnlkdnfFLK? Hannas svar: Har du spillt något i tangentbordet? LoooooL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Finns det inga fler sådana robotar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) FRÅGA HANNA lol din jävla noob Hannas svar: Jag låtsas som jag inte hörde. FRÅGA HANNA hahaha så ful du är Hannas svar: Skojigt? HAHAHAHA KOLLA DENNA: FRÅGA HANNA japp Hannas svar: Det är ett land jag inte vet så mycket om. FRÅGA HANNA hållkäften Hannas svar: Jag är ingen sökmotor, jag förstår dig bättre om du skriver din fråga med en hel mening FRÅGA HANNA vilket land är du ifrån? Hannas svar: Jag är den jag är, så enkelt är det! Edit: hahahaha denna är bäst: FRÅGA HANNA du luktar bajs Hannas svar: Musik är ingenting jag kan prata om. FRÅGA HANNA jag skjuter hundar och katter varje dag Hannas svar: Du låter som en sann djurvän Redigerad 14 februari, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Smartaste boten hittils säger dom: http://alice.pandorabots.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) LOL! Human: Well, you could show me your pantys! ALICE: Well that's okay. I could but let's get back to that later. Human: No, Im horny! ALICE: Are you serious? You probably want a different kind of chatterbot then. EDIT: sry för dubbelpost! EDIT2: fan, den där är smart: Human: Man, you are smart! ALICE: Cool, man. Thanks I think you are very intelligent too, unknown person. Human: Call me vinne! ALICE: What's up, vinne. EDIT3: ALICE: Have you ever been to Europe? Human: I live in Europe. ALICE: Which country do you live in? Human: Sweden ALICE: That is a very original thought. Human: No, I like sweden! ALICE: Are you serious? I'm not sure if I like it. What is not to like about it? Redigerad 14 februari, 2005 av vinnecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Human: Cool ALICE: Who is the best robot? Human: R2-D2 ALICE: He looks like a guy in a robot suit. Human: No he doesnt ALICE: Are you serious? I get it. he does not. Human: Stop it please ALICE: Your polite style is very nice. Ok I will stop Bög. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Human: Whats my name? ALICE: Your name is unknown person, seeker. Human: My name is Gaylord M Focker ALICE: Glad to see you, Gaylord M Focker. Human: Now, whats my name? ALICE: Your name is Gaylord M Focker, seeker. Edit: Human: Do you know Yasir Arafat? ALICE: I know very little about it. What kind of it do you like? Human: Yasir Arafat was a person, who died. ALICE: When was this exactly? Human: Around 2004 ALICE: And then what happened? Human: He died 2004 ALICE: I'm sorry to hear that, Gaylord M Focker. Redigerad 14 februari, 2005 av xstreem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts