Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

I skolan: Sitter o snackar med en kompis. Så börjar vi snacka om en tjej, och aja.. så sa jag typ "henne vill man ju ta på" (skämtade såklart..) och whops, så är hon och hennes kompisar bakom mig och hör allt. "jaha" säger hon då, och därmed är förnedringen total. Tur att det var fredag och sista lektionen, nu hinner jag lugna ner mig. >_<

Hur lyckas jag alltid skämma ut mig så? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I skolan: Sitter o snackar med en kompis. Så börjar vi snacka om en tjej, och aja.. så sa jag typ "henne vill man ju ta på" (skämtade såklart..) och whops, så är hon och hennes kompisar bakom mig och hör allt. "jaha" säger hon då, och därmed är förnedringen total. Tur att det var fredag och sista lektionen, nu hinner jag lugna ner mig. >_<

Hur lyckas jag alltid skämma ut mig så? :D

HAHAHAHA! Eggd!!! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det här kanske inte är så roligt får några men ja rammlade fan av stolen när ja såg det, texten är "Ett "CLICK" på MSN Hotmails Dejting ledde till att Claes Elliot och Elisabeth Philip f. Bjärnes vigdes i Seglora Kyrka på Trettondagsafton 2005" och "CLaes Elliot" är min gammla svenska lärare, han e tp 60 och är inte riktigt en person som borde ragga på Msn Dejting =/ >_< dessutom ser han lite konstig ut i kilt :D (fotat med mobilkamera så kvallen e lite mobbad) -_-:P

post-22-1106433907_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I skolan: Sitter o snackar med en kompis. Så börjar vi snacka om en tjej, och aja.. så sa jag typ "henne vill man ju ta på" (skämtade såklart..) och whops, så är hon och hennes kompisar bakom mig och hör allt. "jaha" säger hon då, och därmed är förnedringen total. Tur att det var fredag och sista lektionen, nu hinner jag lugna ner mig. ^_^

Hur lyckas jag alltid skämma ut mig så? B)

Dubbelpost WHATEVVER!

Jo, så här gick det till.

du satt och snackade med en kompis och ni började snacka om en tjej och aja så sa du att du ville ta på henne men du skämtade. men sen såg du att hon stog där och så SKÄMDE DU UT DIG!!

@ Diezl

jag vet inte! det var nån kompis ( inga namn nu thotim! ) som sa att nån var tjej och jag såg väl fel.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...