Pain To ThE MaX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 I skolan: Sitter o snackar med en kompis. Så börjar vi snacka om en tjej, och aja.. så sa jag typ "henne vill man ju ta på" (skämtade såklart..) och whops, så är hon och hennes kompisar bakom mig och hör allt. "jaha" säger hon då, och därmed är förnedringen total. Tur att det var fredag och sista lektionen, nu hinner jag lugna ner mig. Hur lyckas jag alltid skämma ut mig så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Haha! snacka om att skämma ut dig Var den tjejen snygg? Redigerad 22 januari, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 HEHE... http://surl.se/bilder5/3358.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 HEHE... http://surl.se/bilder5/3358.jpg Vad är det som är kul med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hehe, att ps2 skulle förlora var jag redan säker på från början http://ryoni.com/media/testconsolas.wmv Fin det inga fler sånna tester? Fast typ om man hoppar på dom eller någe sånt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Haha! snacka om att skämma ut dig Var den tjejen snygg? Ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Vad är det som är kul med det? Tyskland - som är äran och hjältarnas land. snacka om att skämma ut dig Var den tjejen snygg? Annars skulle han väl inte vilja ta på henne...GRR. Redigerad 22 januari, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 HEHE... http://surl.se/bilder5/3358.jpg HAHAHAHAHA! Åh fyfan, kan inte sluta garva. Hans sura uppsyn och det där citatet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 HEHE... http://surl.se/bilder5/3358.jpg Hahahaha ! såg den tidningen där det stod i innan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 I skolan: Sitter o snackar med en kompis. Så börjar vi snacka om en tjej, och aja.. så sa jag typ "henne vill man ju ta på" (skämtade såklart..) och whops, så är hon och hennes kompisar bakom mig och hör allt. "jaha" säger hon då, och därmed är förnedringen total. Tur att det var fredag och sista lektionen, nu hinner jag lugna ner mig. Hur lyckas jag alltid skämma ut mig så? HAHAHAHA! Eggd!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 http://cgi.4chan.org/f/src/MonaMan3.swf MONAMAN :D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Bättre SexBox än PayStation, Bättre PayStation än GaymCube --------Xbox-------Playstation---------Playstation---------GameCube Redigerad 22 januari, 2005 av Gunde5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hmm, det här kanske inte är så roligt får några men ja rammlade fan av stolen när ja såg det, texten är "Ett "CLICK" på MSN Hotmails Dejting ledde till att Claes Elliot och Elisabeth Philip f. Bjärnes vigdes i Seglora Kyrka på Trettondagsafton 2005" och "CLaes Elliot" är min gammla svenska lärare, han e tp 60 och är inte riktigt en person som borde ragga på Msn Dejting =/ dessutom ser han lite konstig ut i kilt (fotat med mobilkamera så kvallen e lite mobbad) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Du kan ju, typ, försöka skriva på klarspråk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag, typ, håller med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Du kan ju, typ, försöka skriva på klarspråk. .om de e mig ni menar så e de inte så lätt när man e trött som fan och vart sjuk i en vecka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hihi jag har lite erkännanden i min sign! checka ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hihi jag har lite erkännanden i min sign! checka ut! Varför skulle Jacker vara tjej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) I skolan: Sitter o snackar med en kompis. Så börjar vi snacka om en tjej, och aja.. så sa jag typ "henne vill man ju ta på" (skämtade såklart..) och whops, så är hon och hennes kompisar bakom mig och hör allt. "jaha" säger hon då, och därmed är förnedringen total. Tur att det var fredag och sista lektionen, nu hinner jag lugna ner mig. Hur lyckas jag alltid skämma ut mig så? Dubbelpost WHATEVVER! Jo, så här gick det till. du satt och snackade med en kompis och ni började snacka om en tjej och aja så sa du att du ville ta på henne men du skämtade. men sen såg du att hon stog där och så SKÄMDE DU UT DIG!! @ Diezl jag vet inte! det var nån kompis ( inga namn nu thotim! ) som sa att nån var tjej och jag såg väl fel. Redigerad 23 januari, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hihi jag har lite erkännanden i min sign! checka ut! HAHAHA!!! Tobbe vi är samma person. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts