vigebo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ja flyttat dit, bor där.. Whatever.. Haha fjantigt att ljuga om en sån sak. Hhmm ja han kanske vill ha uppmärksamhet(stavning ). Ingen mening och starta en tråd om att jag har flyttat till usa för att få lite respekt eller vad man nu kan säga =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Inte så mycket lol, men kawaii <3 http://www.hf.gl/superwaha.swf Haha har fan nackspärr... borde inte ha headbangat till den igår! Grym! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tänkte dra några roliga utalanden "640 kB borde vara tillräckligt för vem som helst" Bill Gates 1981 "Datorer kommer i framtiden troligtvis inte väga mer än 1,5 ton" Popular Mechanics 1949 "Jag tror att det kommer finnas en världsmarknad för ungefär fem datorer" Thomas Watson, IBM, 1943 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 "640 kB borde vara tillräckligt för vem som helst" Bill Gates 1981 Shit Så fel man kan ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 "Jag tror att det kommer finnas en världsmarknad för ungefär fem datorer" Thomas Watson, IBM, 1943 En i varje världsdel ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,589183,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 AAOOOOOOCH......!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,589183,00.html Ååå!! Fyfan jag spyr! Knappast nått lol.. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 KalleR det var INTE LoLigt alls... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 KalleR det var INTE LoLigt alls... Det var Arvid som postade testikelhistorien Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 KalleR det var INTE LoLigt alls... KalleR har väl inte ens skrivit på ett tag? Menar du arvid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,589183,00.html Åhh FYFAN ! Jävla subba jag hade dödat henne om det hade varit mig hn hade gjort så mot ! Vafan man vet ju bara hur ont det gör när man slår pungen lite nätt så kan amn ju flrfan inte äönns gå... hurfan kändes det där ... FYFAN ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,589183,00.html OUCH! Amanda Moni försökte sedan gömma testikeln genom att stoppa den i munnen, men spottade ut den igen. Fy fan va vidrigt! Det måste vara något seriöst fel på henne... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 OUCH! Fy fan va vidrigt! Det måste vara något seriöst fel på henne... Ja, eller är hon psykiskt sjuk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ja, eller är hon psykiskt sjuk måste vara något fel på henne skillnaden äär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Dagens lol eller dagens citat = kolla i min signatur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Klockren. Mycket friskt uttalande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 skillnaden äär? Skillnaden är att hon har ett fel säger Diezel. Jag tycker däremot att hon är psykisk sjuk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Jag har precis haft en väldigt trevlig diskussion med metocp där han babblade om burkar med spam och att jag inte visste vad "onödigt" är. "Onödigt är grekiska och betyder egentligen MetoC7" (Dålig kvalité) EDIT: Ny bild Redigerad 16 januari, 2005 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har precis haft en väldigt trevlig diskussion med metocp där han babblade om burkar med spam och att jag inte visste vad "onödigt" är. "Onödigt är grekiska och betyder egentligen MetoC7" (Dålig kvalité) EDIT: Ny bild Jag visste väl att du skulle lägga up en bild någonstans! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts