Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 En ny version av "Video killed the radio star " http://www.poptix.net/funny/videostar.swf Gammal Men bra ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Detta, gott folk, är månadens LOELz0r. Identical Games Skapad av mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Detta, gott folk, är månadens LOELz0r. Identical Games Skapad av mig. Vad var kul ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Detta, gott folk, är månadens LOELz0r. Identical Games Skapad av mig. Vad är det där för spel? Trodde det var prince of persia först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Har ni svårt att läsa eller? Filmen växlar mellan scener från Billy Blade: The Temple of Time och Prince of Persia: The Sands of Time. Herregud, till och med titeln är snarlik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Detta, gott folk, är månadens LOELz0r. Identical Games Skapad av mig. Varför var namnet bil_kuk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 För att jag sparade den som det i Movie Maker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Idag när vi snackade om islam på SO:n frågade läraren vad man tänker på när man hör ordet islam. Då sa nån "terrorist"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Idag när vi snackade om islam på SO:n frågade läraren vad man tänker på när man hör ordet islam. Då sa nån "terrorist"... Hahahaha ! vad så läraren ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hahahaha ! vad så läraren ? Först skrattade han lite, men sen började han förklara massa saker om muslimer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Dagens svenska-pris går lätt till den här killen. Kanske inte att man ska reta såna som är dåliga på svenska, de kan ha dyslexi osv. men när man skriver en annons så lär man väl ändå försöka hålla språket på en någorlunda nivå Enjoy: http://www.blocket.se/view/4126337.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Pris: 6 000 kronor Jag har en drack .. som jag ska sälja motorn går riktigt bra men moppen sen inte fin ut . där är en 75cc på toppfart 100-120km/h. har tröttnat på att köra den vill ha en scooter i stället .. jag har tänkt mig att sälja den för 6000kr eller byttas mot en scooter .. jag har papper och allt.. MVH Jesper Dinesson Föresten så heter modellen "Drac" och inte "Drack" ÄDITT: Nu när jag kollat lite till så var den inte lika kul Redigerad 13 januari, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Dagens svenska-pris går lätt till den här killen. Kanske inte att man ska reta såna som är dåliga på svenska, de kan ha dyslexi osv. men när man skriver en annons så lär man väl ändå försöka hålla språket på en någorlunda nivå Enjoy: http://www.blocket.se/view/4126337.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Föresten så heter modellen "Drac" och inte "Drack" ÄDITT: Nu när jag kollat lite till så var den inte lika kul Var inte så roligt förutom särskrivningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 GtaSajtens fulaste namn!: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=8165 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hihi det var.. Annorlunda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Gammal men men... Cs Noerd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Har ni svårt att läsa eller? Filmen växlar mellan scener från Billy Blade: The Temple of Time och Prince of Persia: The Sands of Time. Herregud, till och med titeln är snarlik. Hahhaha fy fasen va fult, vilket spel var först? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Gammal men men... Cs Noerd! Den måste nog ha visats 2 gånger i dagens lol redan. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Gammal men men... Cs Noerd! Äsch.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hahhaha fy fasen va fult, vilket spel var först? Billy Blade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 http://www.blocket.se/view/4048841.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Han tror inte att man fattar att han har stulit dom någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts