vigebo Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fniss. Ramlade nästan ur stolen när jag såg det här. Fattar inte ett dugg ? Kanske du menar att det står Sista med glen benton 84 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Att han säljer en gammal vinyl (?) för 29 kr kanske... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Att han säljer en gammal vinyl (?) för 29 kr kanske... Jag har tio lådor med 30 st vinyler i varje, från när pappa var ung, 29 kr är väl ett rimligt pris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fattar inte ett dugg ? Kanske du menar att det står Sista med glen benton 84 ? Prexis. Bassisten hette Cliff Burton, och det var inte hans sista skiva heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Prexis. Bassisten hette Cliff Burton, och det var inte hans sista skiva heller. Ok spelar ju metallica låtar Redigerad 8 januari, 2005 av vigebo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har inte visats bilder på ett tag =) http://i.frazpc.pl/pliki/2002/board_graf/110518473425462755.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 www.mystar.se fan vad löjligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 www.mystar.se fan vad löjligt... Förjävligt löjligt. Går det inte nån Mystar reklam på tv okså ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 www.mystar.se fan vad löjligt... Precis... Vem äger stjärnorna man köper? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Precis... Vem äger stjärnorna man köper? Mystar.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad hade dom tänkt att man skulle göra med dom då? Kolla på dom i kikare? "Kolla där Lisa, där är vår stjärna! Nej, våran ligger 11254214 stjärnor till VÄNSTER om polstjärnan" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) www.mystar.se fan vad löjligt... Undrar om folk fattar att det är lurendrejeri... Det verkar ju vara lite småpopulärt att ge bort stjärnor till folk. Edit: Folk, folk mera folk...sluta säga folk! Redigerad 8 januari, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 www.knoxskorner.com Den är rolig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kans inte SÅ kul ARGH! Kan nämas att det är jag på bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kans inte SÅ kul ARGH! Kan nämas att det är jag på bilden Nej jag postade denna i screenshots topicen också "Detta är en sann historia... spelet är desert combat (jag ska säga er att vi var ungefär 6, så jag var snabb in i taxin, så han åkte två rundor ) " http://img38.exs.cx/img38/1700/17zi.jpg http://img38.exs.cx/img38/2315/21gi.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Varför är det olika personer som kör helikoptern när helikopter nummer 2 kommer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Varför är det olika personer som kör helikoptern när helikopter nummer 2 kommer? Det är det väl inte. blueice kör hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Varför är det olika personer som kör helikoptern när helikopter nummer 2 kommer? Det är det inte, man får bara se pilotens namn en gång... namnet som du antagligen blandar ihop med är Smokey, men det är killen som står framför mig btw så är det jag som är -=Soldier of swedeN=- EDIT: ganska kul att läsa i chatrutorna --- Redigerad 9 januari, 2005 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 En ny version av "Video killed the radio star " http://www.poptix.net/funny/videostar.swf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ny? Är det Internet Killed The Videostar? Den är 5 år gammal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts