Colan K Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Skaffa dig alladin kalsonger så har du på dig han hela tiden.. ( ) He he.. nää, ehm, nej tack! -Är du säker? -JA! -Vill du ha pommes frites med det? -Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 LOL Artikeln var lite rolig i början tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 @Addepladde: Vad var roligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 @Addepladde: Vad var roligt? 89-åring gifter sig med 34-åring.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Alladin har humor tyckte det var jävligt lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 @Addepladde: Vad var roligt? Har du ingen humor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har du ingen humor? Jodå, men jag tycker inte det var särskillt roligt ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har du ingen humor? Kanske? Ville bara ha nåt att posta har bara suttit och tittat ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nödvändigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nödvändigt MM ser man itne så mycket nu för tiden på forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Hahahahahaha Redigerad 5 januari, 2005 av comfy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 L0L VARNING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) L0L VARNING Har sett det förut, skapligt rolig LoL? Titta igenom den Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad fan ska pappa säga nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 LOL Inte världens roligaste men ganska kul tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 LOL Inte världens roligaste men ganska kul tycker jag Haha, det där var ju bara dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha, det där var ju bara dåligt. Dåligt? På vilket sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Dåligt? På vilket sätt? Ifrågasätter du mig? Det får man inte göra. Nej men det är inte min sorts humor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Ifrågasätter du mig? Det får man inte göra. Nej men det är inte min sorts humor. Förlåt, det ska aldrig upprepas! :'( Ok, Edit; LOL Lägger mest in denna bild för att inte bli oftopic, för den är inte så rolig Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hahahahahaha Hahahhahaa jag vill fan ha credits för den där dennis!!!!! Det roliga med bilden är att man kan köpa en tröja med sådant tryck på KKK's hemsida! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts