m0rd0r Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Wooow, guuuud vad cooool och maaaaaaanlig du är som veeeet så myyyyyyycket om knaaaaaaark! tror inte att det var så han menade... Redigerad 3 januari, 2005 av m0rd0r Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Wooow, guuuud vad cooool och maaaaaaanlig du är som veeeet så myyyyyyycket om knaaaaaaark! Wooow, guuuud vad cooool och maaaaaaanlig du är som kan kommentera på ett omoget sätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vad ser du det som då? Nåt nyttigt som gör att man lever längre eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Wooow, guuuud vad cooool och maaaaaaanlig du är som kan kommentera på ett omoget sätt! Tija är en brud... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Duuudes? Jag bara skojade! Måste alla fetflippa hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Duuudes? Jag bara skojade! Måste alla fetflippa hela tiden? Jag är alltid lugn och samlad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag är alltid lugn och samlad. Yaaay! Go HOWHOW! Men alla vill bara bråka hela tiden... Ingen fattar sarkasm och alla är på vippen till raseriutbrott hela tiden! Som tjej tycker jag att detta borde få ett slut. Som forumit tycker jag att det borde få ett slut. Som människa tycker jag att det borde få ett slut. Som sadist tycker jag att det är kul... Redigerad 3 januari, 2005 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 @Tija: Tycker lika som du.. Sadist? Du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 @Tija: Tycker lika som du.. Sadist? Du? Ehm... Nä, egentligen inte... Men vad fasen, det är internet. Man kan ju vara vem man vill! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ehm... Nä, egentligen inte... Men vad fasen, det är internet. Man kan ju vara vem man vill! Haha, helt rätt. T.ex som i din serie.. där han den där ungen är pedofil egentligen. Jaja, nu slutar vi skriva annars kommer vi väl få varning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jo Tija det var ju väldigt roligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Finns någonting som stör mig mer än att alla är sura hela tiden, och det är att alla leker mogna! Finns inget värre! USCH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Finns någonting som stör mig mer än att alla är sura hela tiden, och det är att alla leker mogna! Finns inget värre! USCH!!! Måste nog wurrda dig där. Det är ju bara trevligare om man skojar oftare. Nyligen har det varit väldigt trevligt på forumet, med alla serier och grejer. De som grinar ska sluta med det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Du är en vis kvinna Ebeeto. Lägg märke till att jag mycket enkelt gjorde ett mellanslag och en smilie istället för 32 entertryckningar och 5 smilisar för att visa att detta var ett skämt. Men låt oss se nu... Du är en vis kvinna Ebeeto. Hmm... Vart det roligare? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Dagens lol! : "Kontroll" : 1. En gammal tant minst 60år spelar finalfantasy på playstation2 2. Dom recsenserar top 10 i årets spel! HAHAHAHAHA FLABBAR I HÄJL MIG! Etta kom farcry tvåa: ett fattigt 2d spel som man trodde spelades år 1980. trea kom killzone. Och det roligaste av allt! PICMAN KOM PÅ TIONDE PLATS HAHAHHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!! DET ÄR DET FATTIGASTE SPELET I VÄRLDEN, GENOMTIDERNA! Halflife2 kom fema. GTA san andreas var inte med på 10 i top! Edit : enligt detta är vad tittarna tycker som har röstat på hemsidan.... De "recenserade" inte årets tio-i-topp-spel. Listan var baserad på röster som spelen fått på Kontrolls hemsida. Det var personer som röstat, inte redaktionen som bestämt. (Såg att du editade till det nu, ja... Men ändå...) Tanten var ju grymt mäktig. "Hjälten döpte jag till Martin. Min man hette Martin, det är han som är på väggen där. Hjälten är så lik min Martin!" Hon är min största idol nu! Redigerad 4 januari, 2005 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag är alltid lugn och samlad. Lugn och samlad my ass! jag får damp på din nedrans avata, ser inte så "lugn" ut för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tanten var ju grymt mäktig. "Hjälten döpte jag till Martin. Min man hette Martin, det är han som är på väggen där. Hjälten är så lik min Martin!" Hon är min största idol nu! W0rd, Ebeeto! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Lugn och samlad my ass! jag får damp på din nedrans avata, ser inte så "lugn" ut för mig Haha, jag la in den igår. Jag ska ta bort den nu. EDIT: Så, nu har jag aladdin igen. Redigerad 4 januari, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ehm... Tillbaka till dagens LoL... Jag ska egentligen inte hacka mer på MetoC7, men det här var faktiskt kul... Prut på dig då facktiskt spelar det INGEN ROLL Roll spelar ingen roll lär dig ordet s.p.e.l.a.r i.n.g.e.n r.o.l.l har du lärt dig de nu kuligt och roligt s.p.e.l.a.r i.n.g.e.n r.o.l.l Ja, prut på er alla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ehm... Tillbaka till dagens LoL... Jag ska egentligen inte hacka mer på MetoC7, men det här var faktiskt kul... Ja, prut på er alla! Hehe! Garvade också när jag såg det där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts