Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jag är alltid lugn och samlad.

Yaaay! Go HOWHOW! ^_^^_^

Men alla vill bara bråka hela tiden... Ingen fattar sarkasm och alla är på vippen till raseriutbrott hela tiden! Som tjej tycker jag att detta borde få ett slut. Som forumit tycker jag att det borde få ett slut. Som människa tycker jag att det borde få ett slut. Som sadist tycker jag att det är kul... :D

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns någonting som stör mig mer än att alla är sura hela tiden, och det är att alla leker mogna! Finns inget värre! USCH!!!

Måste nog wurrda dig där. Det är ju bara trevligare om man skojar oftare. Nyligen har det varit väldigt trevligt på forumet, med alla serier och grejer. De som grinar ska sluta med det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är en vis kvinna Ebeeto. ^_^

Lägg märke till att jag mycket enkelt gjorde ett mellanslag och en smilie istället för 32 entertryckningar och 5 smilisar för att visa att detta var ett skämt. Men låt oss se nu...

Du är en vis kvinna Ebeeto.

^_^^_^:P:D^_^

Hmm... Vart det roligare? Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens lol! : "Kontroll" :

1. En gammal tant minst 60år spelar finalfantasy på playstation2

2. Dom recsenserar top 10 i årets spel! HAHAHAHAHA FLABBAR I HÄJL MIG! ^_^  Etta kom farcry tvåa: ett fattigt 2d spel som man trodde spelades år 1980. trea kom killzone. Och det roligaste av allt! PICMAN KOM PÅ TIONDE PLATS HAHAHHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!! ^_^  DET ÄR DET FATTIGASTE SPELET I VÄRLDEN, GENOMTIDERNA! Halflife2 kom fema. GTA san andreas var inte med på 10 i top! :D

Edit : enligt detta är vad tittarna tycker som har röstat på hemsidan....

De "recenserade" inte årets tio-i-topp-spel. Listan var baserad på röster som spelen fått på Kontrolls hemsida. Det var personer som röstat, inte redaktionen som bestämt. (Såg att du editade till det nu, ja... Men ändå...)

Tanten var ju grymt mäktig. "Hjälten döpte jag till Martin. Min man hette Martin, det är han som är på väggen där. Hjälten är så lik min Martin!" Hon är min största idol nu!

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm... Tillbaka till dagens LoL... Jag ska egentligen inte hacka mer på MetoC7, men det här var faktiskt kul...

Prut på dig då facktiskt spelar det INGEN ROLL Roll spelar ingen roll lär dig ordet s.p.e.l.a.r i.n.g.e.n r.o.l.l har du lärt dig de nu kuligt och roligt s.p.e.l.a.r i.n.g.e.n r.o.l.l 

Ja, prut på er alla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...