Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Guest Don Lotus

Hehe... :Pgammelwaw:

Hej!

Jag har en fråga. Är på uppdrag då man ska rekrytera (värva) nya medlemar till Grove Street. Hur gör man det? CJ:s pojkvän är med och då ska man "recruit". Tacksam för svar! 

(w00t)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens lol! : "Kontroll" :

1. En gammal tant minst 60år spelar finalfantasy på playstation2

2. Dom recsenserar top 10 i årets spel! HAHAHAHAHA FLABBAR I HÄJL MIG! :D Etta kom farcry tvåa: ett fattigt 2d spel som man trodde spelades år 1980. trea kom killzone. Och det roligaste av allt! PICMAN KOM PÅ TIONDE PLATS HAHAHHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!! :lol: DET ÄR DET FATTIGASTE SPELET I VÄRLDEN, GENOMTIDERNA! Halflife2 kom fema. GTA san andreas var inte med på 10 i top! :P

Edit : enligt detta är vad tittarna tycker som har röstat på hemsidan....

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Dom recsenserar top 10 i årets spel! HAHAHAHAHA FLABBAR I HÄJL MIG! :D Etta kom farcry tvåa: ett fattigt 2d spel som man trodde spelades år 1980. trea kom killzone. Och det roligaste av allt! PICMAN KOM PÅ TIONDE PLATS HAHAHHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!! :lol: DET ÄR DET FATTIGASTE SPELET I VÄRLDEN, GENOMTIDERNA! Halflife2 kom fema. GTA san andreas var inte med på 10 i top! :P

Pikmin är ju kul, du har ju inte ens spelat det. Ta det lungt med hjärtat. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Dom recsenserar top 10 i årets spel! HAHAHAHAHA FLABBAR I HÄJL MIG! :lol: Etta kom farcry tvåa: ett fattigt 2d spel som man trodde spelades år 1980. trea kom killzone. Och det roligaste av allt! PICMAN KOM PÅ TIONDE PLATS HAHAHHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!! :huh: DET ÄR DET FATTIGASTE SPELET I VÄRLDEN, GENOMTIDERNA! Halflife2 kom fema. GTA san andreas var inte med på 10 i top! :D

Den där kärringen var ju fan grym, respekt åt henne!!! :P

Och för det andra så behöver inte svenska folket tycka som spelpressen (årets spel). ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja... Så man äter 200 gram hasch? :P

Hasch: Kommer från Cannabis blommorna (Marijuana är torkad Cannabis) och är flera gånger starkare än Marijuana. Hasch oljan är brun och och mycket koncentrerad vätska sin utvinns ur växten. Andra namn på Hasch och marijuana: Kitt, brass, joint, sticka m m...

Källa: Min biologi bok. :D

Man RÖKER Hasch.

Men kan också äta det eller dricka det i form av te eller soppa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...