pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 haha ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det roligaste jag vet är fan Sunes jul, när man får se de där "Kottarna", istället för Kalle Anka: "- Ja, tyvärr är inte Kalle Anka uppfunnen i år heller, men vi har ju våra vänner Kottarna!" *ramlar av stolen av skratt* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1443 OMG, HAHAHAHAHA!!!!!! Crice: Det är en klassiker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det roligaste jag vet är fan Sunes jul, när man får se de där "Kottarna", istället för Kalle Anka: "- Ja, tyvärr är inte Kalle Anka uppfunnen i år heller, men vi har ju våra vänner Kottarna!" *ramlar av stolen av skratt* Våra vänner kottarna är väl ett bra substitut för Kalle Anka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Våra vänner kottarna är väl ett bra substitut för Kalle Anka? Mjo, är man en trädätande hippie så går det nog an.. "jävla kommersiella ankhelvete, jag vill hellre se på våra fredsälskande kottar!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Mjo, är man en trädätande hippie så går det nog an.. "jävla kommersiella ankhelvete, jag vill hellre se på våra fredsälskande kottar!" Kottarna! Kottarna! Hippies är ganska smarta i vissa sammanhang.. Fast de röker för mycket hasch... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Kottarna! Kottarna! Hippies är ganska smarta i vissa sammanhang.. Fast de röker för mycket hasch... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 LoL! En till, fast utan bild... Stöd Scan, skjut en vegan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Kottarna! Kottarna! Hippies är ganska smarta i vissa sammanhang.. Fast de röker för mycket hasch... hasch? Är inte det ungefär som kakor? Ser ju för övrigt ut som chockladkakor... du tänker inte på Marijuana eller vad det är? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hasch? Är inte det ungefär som kakor? Ser ju för övrigt ut som chockladkakor... du tänker inte på Marijuana eller vad det är? ? Hasch och marijuana kommer båda från den indiska hampan, det är bara olika delar av växten som har framtagits på olika sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Jaja... Så man äter 200 gram hasch? Hasch: Kommer från Cannabis blommorna (Marijuana är torkad Cannabis) och är flera gånger starkare än Marijuana. Hasch oljan är brun och och mycket koncentrerad vätska sin utvinns ur växten. Andra namn på Hasch och marijuana: Kitt, brass, joint, sticka m m... Källa: Min biologi bok. Man RÖKER Hasch. Redigerad 29 december, 2004 av Mr. M Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jaja... Så man äter 200 gram hasch? Hasch: Kommer från Cannabis blommorna (Marijuana är torkad Cannabis) och är flera gånger starkare än Marijuana. Hasch oljan är brun och och mycket koncentrerad vätska sin utvinns ur växten. Andra namn på Hasch och marijuana: Kitt, brass, joint, sticka m m... Källa: Min biologi bok. Man RÖKER Hasch. Jag sa ju det! In your face, Dave! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jamen jag hade bara sett i en biologi eller kemibok, bilder på hasch, det såg ju ut som chockladkakor. Jag är väl ingen jäkla drogad fjortis sen så jag vet väl inte riktigt men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jamen jag hade bara sett i en biologi eller kemibok, bilder på hasch, det såg ju ut som chockladkakor. Jag är väl ingen jäkla drogad fjortis sen så jag vet väl inte riktigt men ändå. (:!!! Ehm... Inte jag heller, men lite allmänbildning har man väl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ehm... Inte jag heller, men lite allmänbildning har man väl? Vadå, varför blev du så sur nu? Jag menar ju inte att du är nån drogad fjortis? Jag har ju inte direkt sagt det. Men men, vill du vara sur så får du väl vara det då. Och att veta hur droger ser ut hör väl ändå inte till allmänbildningen? Eller gör det det? Nåja, första jag hittade på google när jag letade på "Hasch" men, ärligt talat ger jag fan i hur det ser ut men aja. ifall, inte bilden funkar så är här en länk: http://web5.arzt-seite.info/nw/ca/pics/texte/hasch.jpg (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vadå, varför blev du så sur nu? Jag menar ju inte att du är nån drogad fjortis? Jag har ju inte direkt sagt det. Men men, vill du vara sur så får du väl vara det då. Och att veta hur droger ser ut hör väl ändå inte till allmänbildningen? Eller gör det det? Nåja, första jag hittade på google när jag letade på "Hasch" men, ärligt talat ger jag fan i hur det ser ut men aja. ifall, inte bilden funkar så är här en länk: http://web5.arzt-seite.info/nw/ca/pics/texte/hasch.jpg (:!!! Jag blev inte sur, mer förvånad.... Och det hör lite till allmänbildningen, annars är det en massa skämt i amerikanska sitcoms som man inte fattar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 uhmmmkay.. lite förrvirrande men tror jag förstod det där he he he. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 uhmmmkay.. lite förrvirrande men tror jag förstod det där he he he. Jamen ta That 70's Show! Där röker de ju på med jämna mellanrum... Och ibland snackar de om sitt knark med olika termer och då måste man ju veta vad de menar... Liksom "Hö hö, det är dimma i Erics källare... Vad kul!"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vadå, varför blev du så sur nu? Jag menar ju inte att du är nån drogad fjortis? Jag har ju inte direkt sagt det. Men men, vill du vara sur så får du väl vara det då. Och att veta hur droger ser ut hör väl ändå inte till allmänbildningen? Eller gör det det? Nåja, första jag hittade på google när jag letade på "Hasch" men, ärligt talat ger jag fan i hur det ser ut men aja. ifall, inte bilden funkar så är här en länk: http://web5.arzt-seite.info/nw/ca/pics/texte/hasch.jpg Ser ut som choklad, eller rännskita' som nån har stoppad i fyrkantiga formar och fryst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Hashkaka men kan ni inte sluta snacjka om hash osv nu. ni snackar om det precis som om det är något tufft. jag har sett hur knark kan förstöra människors liv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts