Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vad jag gör på min fritid ska ingen annan få veta.. Men jag vill inte ha en orgie!! Jag har ont i arslet.. :'( Vi skulle väl lämna det där bakom oss, killar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Kom hit så ska jag blåsa.. Kan inte hjälpas, jag är en korkad liten jävel som inte fattar att jag ska hålla mig on-topic. Modhelveterna och Hultan är ju för inkompetenta för att banna mig också. Jävla helvete. Orka banna lilla dig för du har satt på mig i röven.. [insert random "skämt" here] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Orka banna lilla dig för du har satt på mig i röven.. [insert random "skämt" here] Jao.. whatever. By the way, har någon den där länken med den tjocka killen som sjunger "Dragostea Din Tei", av Haiduccii? Skrattade som fan åt den förut, vill återuppliva minnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hahah den är ändå jävligt bra! Jag tror jag har den nånstans? Ge gärna en länk... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Jao.. whatever. By the way, har någon den där länken med den tjocka killen som sjunger "Dragostea Din Tei", av Haiduccii? Skrattade som fan åt den förut, vill återuppliva minnen. Den äger sönder! Och det som är bra med den är att killen som gör den är glad! Inte som den där "Aicha-killen"... :'( Redigerad 29 december, 2004 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Den ger sönder! Och det som är bra med den är att killen som gör den är glad! Inte som den där "Aicha-killen"... :'( HAHAHAHAHA! Den är så jävla kunglig, precis som Star Wars-Kid! Haha, man måste ju bara avguda min morbida humor.. BTW, Topp3 var vänlig nog att skicka över Dragostea. Nu kan jag skratta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html You 'da man! Även om jag redan fått den, you 'da man! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ja, vad gör kvinnor i köket egentligen? Det är sånt vi män aldrig får veta, precis som varför ni kvinnor ska gå flera stycken på toa samtidigt. Så onödigt... Förresten, jag måste pissa. Jacker, kan du hålla min snopp? =/ Ja, om du passar på att kissa åt mig samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Roligt att ni pratar om vem som ska hålla i vems snopp. Jag har ett skämt som jag kom på helt själv och jag tycker det är så jävla roligt så jag skrattar åt mig själv varenda gång, ähum. -Vet ni vad norrmäns hjärnor har? -Nej -Cellskräck. Hahahahahahaa *Skrattar högt åt mig själv* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 -Vet ni vad norrmäns hjärnor har? -Nej -Cellskräck. Hahahahaha Vad kallas Norges smartaste personer? Turister. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vet ni vad norrmän har på fötterna? Svar: fisk! Fattar ni? Fisk! Haha! ROLIGT!11 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Nej, skriv om hur jävla hektiskt det är att vara den enda tjejen på GTAsajten... Man måste ju hålla på och styra upp allting, överallt, hela tiden! Håller med till 100%!! ska göra det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vet ni vad norrmän har på fötterna? Svar: fisk! Fattar ni? Fisk! Haha! ROLIGT!11 jA vA rOlIgT hAhA!!11!!!!1111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html Postad förr här i Dagens Lol... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Erkänn att mitt var roligast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jao.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vet ni vad norrmän har på fötterna? Svar: fisk! Fattar ni? Fisk! Haha! ROLIGT!11 Ha ha ha!11! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1443 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1443 haha vilken topic! (äslkar sådan dära!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts