kariya Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Yeahh i am the greatest!! wohooo 2000 posten i denna topic vad mer kan man säga? Crice: amen den kärringen får skylla sig själv Hon hälsar inte ens när den där tjejen sätter sig vid bordet.. Redigerad 28 december, 2004 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) *Från att bli genomskinlig återtar jag sakta min fina, mänskliga färg.. bla, bla, ni har alla sett "Friends"-reklamen. Jao, men den mobbade tjejen som sitter ensam vid bordet. Mm, just den som hela familjen skrattade åt...* Men duuude! Crice, vi älskar dig! Inte ska du väl gå runt och vara genomskinlig?! Sickna moderskänslor (och andra känslor) du framkallar... Redigerad 28 december, 2004 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Muhaahahaha! Efter att ha läst dom 2 sista sidorna så kan jag med stolthet säga att hela GTAsajtens forum är dagens eller årets LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Men duuude! Crice, vi älskar dig! Inte ska du väl gå runt och vara genomskinlig?! Sickna moderskänslor (och andra känslor) du framkallar... *Hoppar raskt upp på en hög häst, och tja.. sitter där, blickar ner på mina undersåtar och börja klottra upp planer. Kuriosa; Pappret jag skriver på har de fina bokstäverna "Världsherravälde" skrivna över hela baksidan. Ser att även Kariya är villig att tjäna mig i alla sina dagar och säger åt två gorillor att ta ner honom i kolgruvan. Skrattar ondskefullt..* Yay, ur spåååååår.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 *Hoppar raskt upp på en hög häst, och tja.. sitter där, blickar ner på mina undersåtar och börja klottra upp planer. Kuriosa; Pappret jag skriver på har de fina bokstäverna "Världsherravälde" skrivna över hela baksidan. Ser att även Kariya är villig att tjäna mig i alla sina dagar och säger åt två gorillor att ta ner honom i kolgruvan. Skrattar ondskefullt..* Yay, ur spåååååår.. Väääldigt ur spår... Lugna dig nu... Vi älskar dig, vi tillber dig inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Väääldigt ur spår... Lugna dig nu... Vi älskar dig, vi tillber dig inte... Ah.. orgie. Inte tillbedjan. Får väl duga. Redigerad 28 december, 2004 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ah.. orgie. Inte tillbedjan. Får väl duga. Från osynlig till narcicist... Det finns något som heter lagom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Från osynlig till narcicist... Det finns något som heter lagom... Åh, du har ingen aning om vem du talar med. I vissa av världar finns inget "lagom"... muahahahahahaha. Det var bannemej en stärkande konversation. Det får vi ta och göra om.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Världs ledare vet inget som heter lagon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Åh, du har ingen aning om vem du talar med. I vissa av världar finns inget "lagom"... muahahahahahaha. Det var bannemej en stärkande konversation. Det får vi ta och göra om.. Whenever you say! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Men duuude! Crice, vi älskar dig! Inte ska du väl gå runt och vara genomskinlig?! Sickna moderskänslor (och andra känslor) du framkallar... Blanda inte in mig i eran orgie! Jag älskar inte Crice ffs.! Det, det är ju gay... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Blanda inte in mig i eran orgie! Jag älskar inte Crice ffs.! Det, det är ju gay... Men.. vem var det då som kom hem till mig iklädd apkostym och presenterade sig som StellHell innan han bad mig att ta honom doggy-style?! *avgrundsvrål* EDIT: Förresten behövs du.. två personer gör ingen orgie.. Redigerad 28 december, 2004 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Men.. vem var det då som kom hem till mig iklädd apkostym och presenterade sig som StellHell innan han bad mig att ta honom doggy-style?! *avgrundsvrål* Shit, killar, vilka liv ni lever! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tycker det är för lite "LOL" Grejjer här... Det här värkar som e chatt Har ja fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 snart kommer funnylin säga *LÅST* och vi alla gnäller om att få upp den igen. börja vara lite on topic nu! hur uppfanns koppartråden? två skottar hittade en penny på gatan samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) snart kommer funnylin säga och vi alla gnäller om att få upp den igen. börja vara lite on topic nu! hur uppfanns koppartråden? två skottar hittade en penny på gatan samtidigt Naej nu ska du fan arkebuseras din rasistiska jävel. DETTA SKÄMT SUGER: En gammal kvinna bodde på ett hotell. Hon vill veta om spöken fanns på hotellet, eller om spöken inte fanns på hotellet. Kvinnan gick till vaktmästaren. Hon sa "Finns spöken på hotellet?", han sa "Nej, inte under de tvåhundra år jag jobbat här i alla fall!" Båda skrattade... ...och det ska ni också!!! Redigerad 28 december, 2004 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 snart kommer funnylin säga och vi alla gnäller om att få upp den igen. börja vara lite on topic nu! hur uppfanns koppartråden? två skottar hittade en penny på gatan samtidigt Varför ska alla måla upp mig som djävulen själv hela tiden? :'( I like it, i like it alot! *Blåsta* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Men.. vem var det då som kom hem till mig iklädd apkostym och presenterade sig som StellHell innan han bad mig att ta honom doggy-style?! *avgrundsvrål* EDIT: Förresten behövs du.. två personer gör ingen orgie.. Vad jag gör på min fritid ska ingen annan få veta.. Men jag vill inte ha en orgie!! Jag har ont i arslet.. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Orgie für alle! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vad jag gör på min fritid ska ingen annan få veta.. Men jag vill inte ha en orgie!! Jag har ont i arslet.. :'( Kom hit så ska jag blåsa.. Kan inte hjälpas, jag är en korkad liten jävel som inte fattar att jag ska hålla mig on-topic. Modhelveterna och Hultan är ju för inkompetenta för att banna mig också. Jävla helvete. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts