Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Haha, snacka om ur spår.. Mr. M, get a grip on yourself boyo.

Dagens bidrag:

(Ett skämt på engelska, det är rasistiskt, och allmänt dumt. Skrattar du är du en inskränkt liten äcklig person. Avsky dig själv...)

"How does a Jewish person say 'Fuck you!'?"

"Trust me!"

Du skrattade väl inte? Bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, snacka om ur spår.. Mr. M, get a grip on yourself boyo.

Dagens bidrag:

(Ett skämt på engelska, det är rasistiskt, och allmänt dumt. Skrattar du är du en inskränkt liten äcklig person. Avsky dig själv...)

"How does a Jewish person say 'Fuck you!'?"

"Trust me!"

Du skrattade väl inte? Bra..

Såna skämt är bara så jävla dåliga... Jag vill döda den som kom på det... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

liten fråga bara till dig Crice... Varför la du upp den om du inte gillar såna skämt? :P

För att jag måste bidra med något, och om jag bara sagt till dig skulle jag varit lika off-topic. Based on a true story..

En kille sa den nyss till mig på MSN, så jag hade den i hjärnan. Skjut mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag måste bidra med något, och om jag bara sagt till dig skulle jag varit lika off-topic. Based on a true story..

En kille sa den nyss till mig på MSN, så jag hade den i hjärnan. Skjut mig.

Vilekn ära att skjuta crice...fast det är synd att ingen kommer komma ihåg han :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ganska kul, det speglar bilden av judarna som dom nacistiska rörelserna har. Även om jag inte håller med om det, betyder inte att jag inte kan skratta åt det(Även om jag i det här fallet inte gjorde det).

Exakt.. mångfacetterad humor är den enda rätta. Skulle det varit ett skämt om en överviktig amerikan skulle ni alla skratta, men eftersom jag bankade på en förr i tiden illa behandlad folkgrupp blir ni arga. Politisk korrekthet i sitt ässe, mer sånt!

(Jag älskar judar, och är fan halvjude själv...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Norgeskämt über alles..

Skotteskämt:

"Varför har skottarna så stora näsor?"

"Luft är gratis.."

Det är egentligen ett judeskämt det också, men jag kan ju inte banka på dem två gånger idag.

Varför har Crice så stor näsa?

Luft är gratis...

Se! Politiskt korrekt och genast mycket roligare! (inte...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har du dåligt självförtroende? Du är ju grym!!!  :P

*Från att bli genomskinlig återtar jag sakta min fina, mänskliga färg.. bla, bla, ni har alla sett "Friends"-reklamen. Jao, med den mobbade tjejen som sitter ensam vid bordet. Mm, just den som hela familjen skrattade åt...*

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...