Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

<Ganne> jävla fettpölsekärringen med sina äckliga 80-kilos-ungar (i 10-12-årsåldern) jag alltid ser i affären köper dagligen typ 2000 kcal färdigrätter, chokladöverdragna frukostflingor, lådor med fulgräddglass, en massa genmanipulerad flytande margarin + all sådan skit som går att få för pengar och avslutar alltid, ALLTID med några flaskor COLA LIGHT, jävla äckel.

<Ganne> jag vet inte vad jag hatar mest av mänskligt beteende och 2000-talet i allmänhet

< MoFFo> Hahahaha polaren skulle ha romantisk myskväll med film och vin för att dom bråkat och haft det jobbigt på det senaste

< MoFFo> istället köpte han ett sexpack folköl och hyrde ghostbusters

< MoFFo> hahaha

< MoFFo> Med sin flickvän*

Warpdrive ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Panimala skrev:

<Ganne> jävla fettpölsekärringen med sina äckliga 80-kilos-ungar (i 10-12-årsåldern) jag alltid ser i affären köper dagligen typ 2000 kcal färdigrätter, chokladöverdragna frukostflingor, lådor med fulgräddglass, en massa genmanipulerad flytande margarin + all sådan skit som går att få för pengar och avslutar alltid, ALLTID med några flaskor COLA LIGHT, jävla äckel.

<Ganne> jag vet inte vad jag hatar mest av mänskligt beteende och 2000-talet i allmänhet

< MoFFo> Hahahaha polaren skulle ha romantisk myskväll med film och vin för att dom bråkat och haft det jobbigt på det senaste

< MoFFo> istället köpte han ett sexpack folköl och hyrde ghostbusters

< MoFFo> hahaha

< MoFFo> Med sin flickvän*

Warpdrive ftw!

<wwwsnuffxcom> 90% av alle svensker er dater geeks sier en ny forskning fra norsk institutt

<madman> 95% av alla norrmän har stickade tröjor och jagar valar säger en undersökning från madman.

--

<Zeromatic> jäklar vilken skön pensionär jag såg idag

<Zeromatic> vi satt på pizzerian..

<Zeromatic> .. så kollade vi ut genom ytterdörren. Först såg vi ett skalligt mongo med röd T-shirt som typ hade problem med att gå.

<Zeromatic> Han "lutade" bakåt, på väg att tippa ned i marken, nästan.

<Zeromatic> Gick jättelångsamt.

<Zeromatic> Så skrattade vi åt honom...

<Zeromatic> .. ungefär då kom pensionären

<Zeromatic> en gubbe med rullator

<Zeromatic> som JOGGADE

<Zeromatic> han joggade med rullatorn, och typ headbangade medan han tog sig frammåt

<Zeromatic> höll på att skratta ihjäl oss :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Dude skrev:
Annonsen togs desvärre bort från eBay :wacko:

TPB la upp denna istället:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=8376080191

Jo. Såg det nu. Kommer ihåg att det nånstans finns nån sida där man laddar upp en bild på en text och sen söker den nånstans och säger vilken stil det är. Får se om jag kan hitta den, googla lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...