Lindström Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 SlewME skrev: Ni sade inte ifrån? @Dangerboy, hahaha, man kan ju inte vinna Men vi satt inne på pizzerian & käka, & han var ju stor också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jacker skrev: Kollade i min gammla FF- tråd. Det här är rätt skojsigt. Då visste Pani inte ens att det var ett band. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/FF_sa.PNG Fast idag har han, minst sagt, ändrat sin åsikt. Vi ska på konserten tillsammans (typ). Bah, paintskills. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Slippy skrev: Synd om den här killen ju.. Varför tycka synd om folk som har blivit editerade i valfritt blildbehandlingsprogram? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Exakt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 KalleR skrev: Varför tycka synd om folk som har blivit editerade i valfritt blildbehandlingsprogram? Lol omg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 KalleR skrev: Varför tycka synd om folk som har blivit editerade i valfritt blildbehandlingsprogram? Jag har inte editerat, tog bilden ur min mobil.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Då är det nåt fel med din mobil Redigerad 3 september, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Slippy skrev: Jag har inte editerat, tog bilden ur min mobil.. Det gjorde du säkert. Du är alltid lika "rolig" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 P-C skrev: Det gjorde du säkert. Du är alltid lika "rolig" Seriöst, jag har inte editerat bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men normalt att man ser ut sådär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Geten123 skrev: Men normalt att man ser ut sådär. Exakt, det e det jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Slippy skrev: Seriöst, jag har inte editerat bilden Så du tror helt ärligt att han ser ut så IRL ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 T-Ryder skrev: Så du tror helt ärligt att han ser ut så IRL ? Ja, det var jag som tog bilden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ja säkert. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför är då hans högra öga (Från vårt håll sett) sådär suddigt som det blir när man ändrar ansiktet på folk i sådanadära program ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 x_simpa_x skrev: Varför är då hans högra öga (Från vårt håll sett) sådär suddigt som det blir när man ändrar ansiktet på folk i sådanadära program ? För att min mobil har sämst kamera.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Slippy skrev: För att min mobil har sämst kamera.. Haha, varför är det bara så på ett ställe då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Slippy skrev: För att min mobil har sämst kamera.. De e fult att ljuga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) T-Ryder skrev: Haha, varför är det bara så på ett ställe då? För att den editerade det ögat? edit: editerade ögonen för att han skulle se stört ut.. det var allt jag editerade, resten e riktigt IceCandy: Jag ljuger inte Redigerad 3 september, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Wow, Slippy! Så du tog bilden direkt från mobilkameran upp till GTAsajten? Utan att ändra något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts