Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

pottzork skrev:
Chattade med en brud över msn, tog ut det viktigaste ur våran lååånga konversation därför är det lite snett å shit :P

jeans för 4000 , jesus christ.

"Ska klippa mig, färga håret 1000kr"

HAHAHA vaf*n jag klipper mig för typ 80spänn eller så rakar jag av mig allt hemma :wacko::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstig fjortis addar mig på MSN:

Citera
[F]| If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife...  säger:

Hm?

Sofia säger:

hej

[F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife...  säger:

tjena, vem är du?

Sofia säger:

sofia

[F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife...  säger:

och du fick min msn hur?

Sofia säger:

lunar

Sofia säger:

jag kollade på lunar

Sofia säger:

fast jag har bara pa

jag använder inte lunar iofs

Sofia säger:

äeehe då vet jag inte hur jag fick din msn..

låter bra

Sofia säger:

k

Sofia säger:

är du patrik

inte mycket

Sofia säger:

k då adda jag fel.. skriv inte till mig

ska försöka låta bli

Sofia säger:

k

Sofia säger:

vem är du då?

Sofia säger:

bor?

sthlm

Sofia säger:

k jag bor i sundsvall

trevligt

Sofia säger:

har du nån bild på dig?

nej men ett flertal på dig

Sofia säger:

?

yes, jag övervakar ditt hem lite då och då... big brother reality, ye' know me lass...

Sofia säger:

hehe tihi

Sofia säger:

kåtis

höhö

Så kan det gå!

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pKz skrev:
Fjortis för att hon addade dig på MSN.

Damer och herrar, här har vi dagens lol. :wacko:

Tror han syftade mer på hennes fantastiskt imponerande sätt att skriva och hennes sätt i allmänhet, men du har en poäng. Alla som addar Crice på msn är turbofjortisar.

*tar en titt på min kontaktlista*

Äh, helvete också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topp3 skrev:
Tror han syftade mer på hennes fantastiskt imponerande sätt att skriva och hennes sätt i allmänhet, men du har en poäng. Alla som addar Crice på msn är turbofjortisar.

*tar en titt på min kontaktlista*

Äh, helvete också.

:wacko: Hahahaha. Du är dagens lol nu topp3, gratz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pKz skrev:
:wacko: Hahahaha.  Du är dagens lol nu topp3, gratz.

Jag... jag... jag vet inte vad jag ska säga! *glädjetårar*

Jag vill tacka mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, eller nej inte farfar, han är dum, och min moster, mina kusiner, Hultenius, Weener, StellHell och Funnylin också, han tröstade mig i 'Nam 94, min katt och din mamma.

Fred på jorden.

Crice: Var en snäll mafioso och skicka dom bilderna till mig, ey papi?

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pKz skrev:
Fjortis för att hon addade dig på MSN.

Damer och herrar, här har vi dagens lol. :wacko:

M'näh, grundade det på det faktum att hon skickar bilder med namn som "Ny duschad" där hon står i enbart trosor, och för att... tja, döm själva av MSN-konversationen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jacker skrev:
Om hon skickar så fina bilder måste du vara bussig och dela med dig av dom... :wacko:

Jaja... misstänker dock att det hela var ett misslyckat skämt antingen från någon polare eller någon på forumet... *går mot bunkern och tillkallar KGB, it's time to go Stalin on ya' asses...*

Topp3: Tog inte emot bilderna i fråga, sorry bambino...

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Perlan_ skrev:
Vafan! Dela med dig !!!!  :wacko:

Men din brunstiga slyngel, jag tog inte emot bilderna... får inte ut något av att se en fjortonåring med bristande självförtroende vika ut sig i sin webcam...

[Inre röst] Aaah, who am I kidding?! [/Inre röst]

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...