Gtamama Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Tja, jag undrar vem som är huvud personen! Jag vet att man heter Carl Johnson, men hur ser han ut?? Är den den mörka snubben som sitter ner med en uzi som man är eller är det någon annan??? Snälla svara, nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Förmodligen, troligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Du ser själv i denna bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 F'n vad cool snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 tyckte han såg lite mesig ut han som man troligtvis ska va, jag tycker att den där latin snubben med de feta muskel armarna är mycket häftigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Håller med Vildhökispojken ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Han är ju jvla tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Han ser ut som en pussymes. Men detta är ju ändå bara alphabilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Alpha? skulle gissa på beta om inte helt klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Alpha? skulle gissa på beta om inte helt klara. Vad jag vet så har de inte haft annat folk testa det alltså ingen beta. Men de kan ju ha haft betattestare som har testat det. Men klart är det nog inte om det släpps i mitten av oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 lite ledsen blir man om den där uzi grabben blir huvudperson, får la byta skin till vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 alltså, sluta lipa...läs alla topics om att man kan gymma...tror ni inte man kan bygga upp feta muskler på snubben så ser han feting cool ut...dessutom är de inte hans utseende som spelar roll utan hans handlingskapacitet...ja menar dom här 60 åriga maffia snubbarna ser ju ofarliga ut, men deras makt är STOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jag har sett ett screen där han står utan för en munk affär. han är ganska tjock där tror det är han, bara att han gödat upp sig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Han ser mesig ut om man jämför med Tommy Vercetti, jag kommer sakna honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 kariya Ja det stämmer, men den bilden visar hur man ser ut om man skiter i att gymma och bara äter snabbmat/skräpmat! FRED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Fan va alla tjatar Ni har ju inte ens spelat som honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Kom igen, ungar! Klaga inte på killen innan han börjat härja! Jag tror personligen att en ung, svart kille somväxt upp i Los Angeles getton har mer att komma med än en blek kåkfarare (Vercetti). Jag gillar karaktären Tommy Vercetti, inget ont om killen. Men vi kommer att älska Carl också! Om dessutom Curtis Jackson (50 Cent) ger honom rösten så kan vi förvänta oss storverk. De som ersätter Carl med Tommy Vercetti när spelet kommer har ju inte förstått grejen.. Det är ju just afroamerikanska ungdomsgäng det handlar om! Preach! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Kom igen, ungar! Klaga inte på killen innan han börjat härja! Jag tror personligen att en ung, svart kille somväxt upp i Los Angeles getton har mer att komma med än en blek kåkfarare (Vercetti). Jag gillar karaktären Tommy Vercetti, inget ont om killen. Men vi kommer att älska Carl också! Om dessutom Curtis Jackson (50 Cent) ger honom rösten så kan vi förvänta oss storverk. De som ersätter Carl med Tommy Vercetti när spelet kommer har ju inte förstått grejen.. Det är ju just afroamerikanska ungdomsgäng det handlar om! Preach! EB mycket bra skrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 mycket bra skrivet Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 En tanke bara..Curtis Jackson-Carl Johnson..hmm hoppas bara inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts