Jump to content

Vem ska man vara?

Recommended Posts

alltså, sluta lipa...läs alla topics om att man kan gymma...tror ni inte man kan bygga upp feta muskler på snubben så ser han feting cool ut...dessutom är de inte hans utseende som spelar roll utan hans handlingskapacitet...ja menar dom här 60 åriga maffia snubbarna ser ju ofarliga ut, men deras makt är STOR! B);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen, ungar! Klaga inte på killen innan han börjat härja! Jag tror personligen att en ung, svart kille somväxt upp i Los Angeles getton har mer att komma med än en blek kåkfarare (Vercetti). Jag gillar karaktären Tommy Vercetti, inget ont om killen. Men vi kommer att älska Carl också!

Om dessutom Curtis Jackson (50 Cent) ger honom rösten så kan vi förvänta oss storverk.

De som ersätter Carl med Tommy Vercetti när spelet kommer har ju inte förstått grejen.. Det är ju just afroamerikanska ungdomsgäng det handlar om!

Preach!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen, ungar! Klaga inte på killen innan han börjat härja! Jag tror personligen att en ung, svart kille somväxt upp i Los Angeles getton har mer att komma med än en blek kåkfarare (Vercetti). Jag gillar karaktären Tommy Vercetti, inget ont om killen. Men vi kommer att älska Carl också!

Om dessutom Curtis Jackson (50 Cent) ger honom rösten så kan vi förvänta oss storverk.

De som ersätter Carl med Tommy Vercetti när spelet kommer har ju inte förstått grejen.. Det är ju just afroamerikanska ungdomsgäng det handlar om!

Preach!

EB

mycket bra skrivet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor