skribb Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Hultenius borde du inte flytta San Andreas från "Framtidens GTA" till en egen sektion? Det är på tiden att du gör det nu när vi har såpass mycket info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Det gör han nog idag tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Tja, vi får väl se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jo, jag får väll göra det, men det tar emot att göra 2 st San Andreas-sektioner. En för GTAsajten 4.1 och en för nya 5.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jaha då förstår jag. Men då är det väl bara att vänta till 5.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts