Foo Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag undrar vad en muikkategori heter. Den låter som en blandning mellan opera och "orgel musik" fast med en "läskig" känsla, och brukar spelas i filmscener där det är en kyrka med högt till tak och ljus som hänger lite varstans, om ni förstår vad jag menar. I reklamen för "Tyst Partner" på TV4 spelas den här sortens musik, om det är till någon hjälp. Så vad heter den här musikkategorin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 "läskig orgenmusikkategori" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nja, Jag tänkte mig ett lite mer seriöst svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Nja, Jag tänkte mig ett lite mer seriöst svar... Läser om det i skolan! Det heter Kyrklig... Om det är sån du menar de spelade typ på 1700 talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Läser om det i skolan! Det heter Kyrklig... Om det är sån du menar de spelade typ på 1700 talet? Läser man det i skolan?, har aldrig jag gjort.. Redigerad 14 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Jag undrar vad en muikkategori heter. Den låter som en blandning mellan opera och "orgel musik" fast med en "läskig" känsla, och brukar spelas i filmscener där det är en kyrka med högt till tak och ljus som hänger lite varstans, om ni förstår vad jag menar. I reklamen för "Tyst Partner" på TV4 spelas den här sortens musik, om det är till någon hjälp. Så vad heter den här musikkategorin? Filmmusik skulle jag tro.. är inte helt säker. gör en liten research! edit: Dramatical Horror, Eeerie Horror... ? Redigerad 14 maj, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 bredbandsbolaget har juh en reklam nu. vet inte vilken kanal.. men då har dom oxo skum musik.. vet nån vad det är för musik ??-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts