notorius Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Jag har en router, en d-link di 604. varje gång jag försöker att skapa ett spel på nfs:u så står det att det inte går p.g.a. av en brandvägg. Alltså kan jag inte spela nfs:u när jag vill och vilken bana jag vill, jag måste vänta på en inbjudanm Om jag nu ligger bakom en branvägg, hur kan jag stänga av den??(har win. me). jag har försökt att maila och ringa d-link men jag har inte fått någon hjälp. och på en hemsida där man kan ändra olika inställningar hittar jag inte hur man stänger av brandväggen. Hemsidan Snälla, hjälp mig med detta stora problem för att jag vill inte sluta spela online. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 det är bara du som kommer åt "hemsidan", eftersom det är en LAN-adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) har aldrig fått det att funka.. men men.. man vänjer sig.. vigge: dom som har en d-link fungerar den för.. Redigerad 13 maj, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) har aldrig fått det att funka.. men men.. man vänjer sig.. vigge: dom som har en d-link fungerar den för.. jaja (som jag ) Edit: btw, jag kan lira onlinespel med min router Redigerad 13 maj, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag sitter också på en router där jag sitter nu men jag har andra problem. På dc måste jag köra passive mode för det inte funkar men ip adressen. Jag antar att det är det som gör att jag ladddar så slött. Hur ska jag göra för att fixa det? Så så länge ni inte gör det till warezsnack så är det inte det. (jag tankar givetvis bara freeware och laglig utgiven musik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 det konstiga är att om jag skriver in ps2:ans ip-adress så kan jag få det att funka men hur får jag reda på ip-adressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag sitter också på en router där jag sitter nu men jag har andra problem. På dc måste jag köra passive mode för det inte funkar men ip adressen. Jag antar att det är det som gör att jag ladddar så slött. Hur ska jag göra för att fixa det? Så så länge ni inte gör det till warezsnack så är det inte det. (jag tankar givetvis bara freeware och laglig utgiven musik) har du DC? vilken router har du? det brukar fungera om du går in på Connection settings, där du ställer in aktiverar active, och sedan knappar in din externa Ip i IP-rutan, sist valfri port (du kan behöva öppna den i routern) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Jag har en router, en d-link di 604. varje gång jag försöker att skapa ett spel på nfs:u så står det att det inte går p.g.a. av en brandvägg. Alltså kan jag inte spela nfs:u när jag vill och vilken bana jag vill, jag måste vänta på en inbjudanm Om jag nu ligger bakom en branvägg, hur kan jag stänga av den??(har win. me). jag har försökt att maila och ringa d-link men jag har inte fått någon hjälp. och på en hemsida där man kan ändra olika inställningar hittar jag inte hur man stänger av brandväggen. Hemsidan Snälla, hjälp mig med detta stora problem för att jag vill inte sluta spela online. Tack på förhand. ta reda på ps2:an´s ipadress om det är 192.168.0.??? så borde de funka och så måste du veta vilken port du ska öppna gå in på 'sidan' och tryck Advanced där skriver du in vilken port du ska öppna och till vilken ip 192.168.0.??? de funkar för mig ( till dator ) Redigerad 13 maj, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 har du DC? vilken router har du? det brukar fungera om du går in på Connection settings, där du ställer in aktiverar active, och sedan knappar in din externa Ip i IP-rutan, sist valfri port (du kan behöva öppna den i routern) Jag har DC++ Router, vet inte massa lådor här. En stor jävel står det isdn på, men det är ju adsl här.. Hur tar jag reda på min externa ip? (e lite n00b) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag har DC++ Router, vet inte massa lådor här. En stor jävel står det isdn på, men det är ju adsl här.. Hur tar jag reda på min externa ip? (e lite n00b) gå in på My Webpage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Öppna porten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Vill inte göra uppror men känns det inte lite löjligt att vi fejkar att vi "aldrig tankar ner något olagligt" när majoriteten av oss gör d...fast asså jag gör inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Vill inte göra uppror men känns det inte lite löjligt att vi fejkar att vi "aldrig tankar ner något olagligt" när majoriteten av oss gör d...fast asså jag gör inte det! vem bryr sig om någon annan tankar, så länge han inte vill ha listor på hubbar, hemsidor eller få reda på hur han laddar ner ett spel genom BT är det ok (är dock inte helt säker, fråga hultan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) *=/* edit: Redigerad 13 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Vill inte göra uppror men känns det inte lite löjligt att vi fejkar att vi "aldrig tankar ner något olagligt" när majoriteten av oss gör d...fast asså jag gör inte det! Vi fejkar inte, det handlar inte om det.. Det är att hultan vill bli den officiella svenska gtasajten, och då måste han ha en seriös hemsida med ett seriöst forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Vi fejkar inte, det handlar inte om det.. Det är att hultan vill bli den officiella svenska gtasajten, och då måste han ha en seriös hemsida med ett seriöst forum.. Det var väl ändå för att han ska komma in i den innersta webbcirkeln, inte bli officiell sida? Det är den ju typ redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 men hur öppnar man portarna, det är 2 st. jag ska öppna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 gå in på My Webpage Om jag skriver in den där ipn funkar det inte. Jag kommer in på hubarna men får inga sökresultat och kan inte ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Om jag skriver in den där ipn funkar det inte. Jag kommer in på hubarna men får inga sökresultat och kan inte ladda ner. ok, ingen aning isf, testa att gå in på directconnect.se och gå till artiklar-forumet, ska finnas en di604-guide där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det var väl ändå för att han ska komma in i den innersta webbcirkeln, inte bli officiell sida? Det är den ju typ redan. men då blir han ju den svenska officiela gtasajten, eftersom det inte finns någon annan svensk gtasajt i den innersta webbcirkeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts