DYos Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 nu när spelet äntligen är släppt, å jag antar att ni redan kört några timmar, vad var/är ert första intryck? kan inte svara för mig själv ännu, ska hämta mitt bokade ex på webhallen nu åp morgonen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 jag får mitt vid 12-tiden, men jag kommer inte hem förrän 15... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag kommer sticka och pröjsa mitt på el-giganten......HOPPaS ATT DOM HAR FÅTT IN DE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 INGEN HAR FÅTT DET ÄN ! typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 nu när spelet äntligen är släppt, å jag antar att ni redan kört några timmar, vad var/är ert första intryck? kan inte svara för mig själv ännu, ska hämta mitt bokade ex på webhallen nu åp morgonen =) alltså finner inga ord, hahaha höll på att missa att lunchrasten var slut pga av spelet hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Spelet är grymt! Måste bara vänja mig vid kontrollen för jag spelade GTAIII på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Spelet är grymt! Måste bara vänja mig vid kontrollen för jag spelade GTAIII på datorn Jag har också problem med det, det är skitsvårt att skjuta med pistol och övriga skjutvapen! Men man lär väll sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 gzzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 gzzzzzzzzzzz Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts