Fireblade Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ja, om jag får. Isåfall kan jag göra ak5:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ja, om jag får. Isåfall kan jag göra ak5:an. ok du är med då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 En liten uppdatering av ak5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ok nu är vi halvvägs 60% vi behöver en svensk brandbil och en svensk ambulans nån frivillig? såg då till att ni vill och sen börja direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Snygg AK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Härligt projekt! Trodde inte att det skulle bli något med det här projektet, men ni var seriösare än jag trodde. Fortsätt så här så blir det sk*tbra! Fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 ok nu är vi halvvägs 60% vi behöver en svensk brandbil och en svensk ambulans nån frivillig? såg då till att ni vill och sen börja direkt KalleR har ju gjor en ambulans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Finns det inte mycket svenska saker på GTAmods.com eller är det från detta projektet? där finns ju H&M, OKQ8, svenska poliser mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 är inte Ak'n lite för kort? Annars snygg som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Håller med: AK5:an är lite väl kort. Men jag har svårt att avgöra saken utan texturer... Ska ni knvertera modden till GTA:3 eller GTA:SA sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 i spelet ser den inte så kort ut men ska fixa den lite längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 KalleR har ju gjor en ambulans. vill se en screenie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag har tyvärr ingen screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jag har tyvärr ingen screen tack ändå nu går vi on topic och vi behöver en brandbil en svensk en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Säpo eller S.W.A.T kanske vi behöver?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Vaddå off-topic??? En AK-5 är ju ett måste i en sverigemod!!! Skulle va kul med GTA:S screens nån gång!!! Har sett en svensk ploishelikoptermod... Ser lite fel ut. För er som inte känner igen en svensk polishelikopter kommer här en bild... Redigerad 26 maj, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Säpo eller S.W.A.T kanske vi behöver?? Inge SÄPO! Läs mitt inlägg på förra sidan! darkjak: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=27&Act=View Redigerad 26 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 (redigerad) Vaddå off-topic??? En AK-5 är ju ett måste i en sverigemod!!! Skulle va kul med GTA:S screens nån gång!!! Har sett en svensk ploishelikoptermod... Ser lite fel ut. För er som inte känner igen en svensk polishelikopter kommer här en bild... jag flippa med ontopic och inga bilder tills moden är ute bara trailers Redigerad 26 maj, 2004 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Inge SÄPO! Läs mitt inlägg på förra sidan! du är ju inte med i projektet så blanda dig inte i om vi använder säpo eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vaddå off-topic??? En AK-5 är ju ett måste i en sverigemod!!! Skulle va kul med GTA:S screens nån gång!!! Har sett en svensk ploishelikoptermod... Ser lite fel ut. För er som inte känner igen en svensk polishelikopter kommer här en bild... Det är jag som gjort helikoptern.. http://www.gtamods.com/index.php?ModID=27&Act=View http://www.gtamods.com/bilder/4/6/27_stor.jpg Går inte få till den som en äkta svenk heli.. Eller går nog, men orkade inte göra det när jag gjorde den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts