^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 volvo 140 skulle passa bättre för 240 hade bara funnits i 2 år 1986 240 kom -74 som -75 års modell vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hej har problem. jag har lagt in skin med vicetxd och skinsen ser jätte rosa ut. sen när jag spelar ser det ur som det er nått nät över dom se bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hej har problem. jag har lagt in skin med vicetxd och skinsen ser jätte rosa ut. sen när jag spelar ser det ur som det er nått nät över dom se bild ser nästan ut som den huden imhotep har i mumien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hej har problem. jag har lagt in skin med vicetxd och skinsen ser jätte rosa ut. sen när jag spelar ser det ur som det er nått nät över dom se bild Det är det vanliga alpha felet.. alphan ska vara helvit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Umm jag vet att jag klagar väldigt mycket men asso jag tycker att inte alla människor ska ha typ svenska flaggan på sina badbyxor osv. EDIT: Du har fortfarrande inte sakt vad jag ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 jag håller faktist med dig fast jag gjort dom men asså jag skickade en skin som såg vanlig ut då sa dom bara att det skulle vara svenska så jag vet ej riktigt vad man annars ska göra. komm gäran med förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_vice_city___ Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag kan vara med och göra globen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Ja kanske en kille som har J. Lindberg tröjja?? Sen kan någon göra IKEA typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hur många går runt me IKEA tröjor på en skala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Han kanske menade Ikeavaruhuset.... FRÅGA: Ska ni använda Vice City ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 k :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 k :"> Lägg ner sådant.. Har ni inget vettigt att skriva så är det lika bra att inte skriva nåt alls.. Upson: Ja de kommer använda Vice City ön, ändra texturer och hus bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Ni borde ju använda lanbruksmäteriets bilder från ovan för å göra nuice maps o så... Sen en sak, ni MÅSTE ha me 2 hus som ja bor i, i sthlm alltså men det får väll återkomma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Några faluröda sommarstugor vore väldigt svenskt... Kanske göra om Starfish Island till en skärrgårdsidyll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 ska det bli gta sweden eller gta sthlm? bra idé med en skärgårdsidyll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Topicen heter ju GTA:Sweden..... borde vara lite blandat då... Ska ingen göra en V70-polisbil??? Vore kul om militärerna skulle få kamouflagemålade XC90. FBI kan ersättas av säpo och SWAT av nationella insatsstyrkan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Topicen heter ju GTA:Sweden..... borde vara lite blandat då... Ska ingen göra en V70-polisbil??? Vore kul om militärerna skulle få kamouflagemålade XC90. FBI kan ersättas av säpo och SWAT av nationella insatsstyrkan... redan gjort förutom bilarna som du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Pastor Richards kan bli Knutby-pastorn!!! Det vore ju skitkul!!! Båda är ju religiösa fanatiker, och båda har skjutit nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 pastorn har inte skjutit någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Ska bli kul och se hur det blir till slut. Är det många som har börjat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts