GtA FrEaK Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 okej.. varför inte göra the airport till arlanda eller nån annan flygplats? men på tisdag börjar jag.. kan du inte dela ut uppgifterna? annars måste alla bråka om jobben du får göra airportarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 okej.. varför inte göra the airport till arlanda eller nån annan flygplats? men på tisdag börjar jag.. kan du inte dela ut uppgifterna? annars måste alla bråka om jobben Andre - fixar musiken till film och trailer Naser - redigerar film och trailer Adli - boss spelar in film och trailer och ska prata i trailer och film ska göra lite mods mer Taher - pratar i filmen och trailer skribb - har gjort många mods ska översätta spelet HemuleN - fixar vapen och verktygs affärer och har gjort några mods Mud - skins Barracuda - gör mods dempaboy - mods StellHell - mods KalleR - mods Copstar - mods gör nån mod Patrik - airportarna till svenska minigun - texturing svensk racer bil tills nu Wrath - mods veewee - skyltar och sånt ^MeTaNoLiC^ - om han vill texturing sk8_tomten - får välja själv danu - bra på skinning kan göra nåt då till en pedestrian LunCh - vill bygga ICA har jag glömt nån skriv då men de som inte vill vara med säg då till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Tycker att militärerna bör ha AK-5:or. De har de i verkligheten!!! Kanske byta ut "Hummern" mot en Volvo Valp!!! Jag vet inte vad vi kan ersätta militärhelikoptern med. Sverige har ju inget liknande!!! Kanske man ska göra svenska radiokanaler, med oseriösa talkshows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 men kunde ja spela in röst till nån? de sa du kanske på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Cafe: 7eleven? är det svenskt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag kan skinna slumpade civila och spela in röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag kan skinna slumpade civila och spela in röst börja med skinning vet ja väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag är med, bara jag får nåt arbete (som 3d modeller alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag är med, bara jag får nåt arbete (som 3d modeller alltså) du får jobbet att göra en volvo v70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ja kan osså få nån civilare o göra om en typ, dont steal my car röst eller nått sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 kollade lite på http://spc.gta.com.ua/index.htm och hittade några svenska bilar.. Saab 900i 16V -86: http://spc.gta.com.ua/screens_m/Saab%20900.jpg Volvo S80: http://spc.gta.com.ua/screens_m/volvo_s80_front.jpg http://spc.gta.com.ua/screens_m/volvo_s80_back.jpg och en 9-5 Aero finns på gta-action.com.. ifall någon bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ja kan vara me på nån modding typ nån byggnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 kan du svara eller? om ja kan spela in röster till nån av civila människorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 är det svenskt då? 7eleven = amerikanskt "It's all in America" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 kan du svara eller? om ja kan spela in röster till nån av civila människorna? vi behöver inga röster och 7eleven finns i sverige ´men vill nån göra ett svenskt så kan ni göra net cafe sök efter bilder på www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 ja kan vara me på nån modding typ nån byggnad... du är med börja med nåt som rimi eller nåt skit en det ska vara en ny byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 asså jag kommer inte åt dom vanliga fotgängarna så om non kan skicka programet eller ge mig några skins på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 asså jag kommer inte åt dom vanliga fotgängarna så om non kan skicka programet eller ge mig några skins på dom img tool, och vice txd eller bara vicetxd om du vill se dem,dem finns på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 om det ska vara 1986 så ska det va Volvo 240 eller nåt Olof Palme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 volvo 140 skulle passa bättre för 240 hade bara funnits i 2 år 1986 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts