Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Fast å andra sidan var det inte han som drog upp den... Då såg jag fel då, förlåt mig Grim(back Redigerad 24 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Klart som fan en moderators jobb är att hålla sig uppdaterad hurfan ska han annars kunna hålla koll på forumen!? shit, tänk lite! O du grim.. för de första så e ja äldre än dig (även om ja känner en 25 åring som e mindre mogen än du ) och ja har vatt medlem här längre än dig osså så ja känner till forumet. Dock itne hört talas om betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Notera att jag skrev ALTERNATIVT! Du är moderator, ditt jobb är att hjälpa till på forumet för allas trevnad. Ditt jobb är också vad jag vet att vara uppdaterad inom de mesta gällande forumets huvudämne så då antog ja att du borde veta lite om betan men tydligen visste du ingenting om den. Du, hur länge har jag varit moderator ? Jo, sen den 14 juni. Inget mer prat om detta nu, vill ni tillägga något så ska det vara inom ämnet, annars låses denna. Redigerad 24 juli, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts