Jump to content

Grand Theft Auto Sweden

GtA FrEaK
 Share

Recommended Posts

w0rd! -_-

Jag erbjuder mig att bli ny ledare för moden, för att säkerställa att den kommer!

Rösta på min poll.

Om en majoritet säger ja, så vill jag att någon kunnig ska göra en Autoinstall av hela modden i det skick den är nu, och lägger upp den snarast!!!

Dessutom vill jag att alla som gjort något, eller håller på med något till modden ska skriva in här!

GTA:Sweden är inte dött!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

verkar som de bara gjort en JÄVLA massa texxtures och skyltar...

Hur i häll-vete kan det ta så lång tid då? :P

Blir ju inge kul om dom inte ändrar !!! IDÉ !!! :) !!! Alla modelerarae på forumet slår ihop sig, gör en helt ny stad, med karta från Sthlm, Malmö eller ngn annnan stad i storlek med VC... :) !!!

Så jkla häftigt hade det varit :);):D

Nya missions och sånt shit! >_< fan vad fett alltså..helt jävla otroligt...

eller, idé nr2.

Vi bygger om staden och använder redan färdiga moddade modeller till bilar och sånt. :D

uber.. :D:P

(mobba inte min svenska, jag har inte sovit på 48 timmar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag erbjuder mig att bli ny ledare för moden, för att säkerställa att den kommer!

Rösta på min poll.

Om en majoritet säger ja, så vill jag att någon kunnig ska göra en Autoinstall av hela modden i det skick den är nu, och lägger upp den snarast!!!

Dessutom vill jag att alla som gjort något, eller håller på med något till modden ska skriva in här!

GTA:Sweden är inte dött!!!

Det som du säger nu håller Wrath på att göra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jovisst, men jag har inte hört nåt från Wrath eller någon annan om saken i evigheter.

Vi har ju för helskotta klagat i sedan den 28:e September på att modden inte går att ladda ner!

Men visst, om Wrath LOVAR att släppa MODen i någon version överhuvudtaget före jul, kan jag lägga projektet åt sidan och låta honom sköta det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar folk som kan göra det, men nu har jag och kaboom snackat och vi ska slå ihop projekten och släppa en beta väldigt snart, för han kan göra autoinstaller :lol:

EDIT:

och btw vi har inte lovat något...

För det låter som alla hatar mig på något konstigt sätt... :P

jaja, thats all for me!

Redigerad av Wrath
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar folk som kan göra det, men nu har jag och kaboom snackat och vi ska slå ihop projekten och släppa en beta väldigt snart, för han kan göra autoinstaller :lol:

EDIT:

För det låter som alla hatar mig på något konstigt sätt... :P

jaja, thats all for me!

Betan släpps ikväll..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar folk som kan göra det, men nu har jag och kaboom snackat och vi ska slå ihop projekten och släppa en beta väldigt snart, för han kan göra autoinstaller  :(

EDIT:

För det låter som alla hatar mig på något konstigt sätt...  :wub:

jaja, thats all for me!

menar du att jag är inte boss längre i moddeN?

för om du tror så så tror du fel

och darkjak du får inte bli boss vi har 4 och de vet vem de e

Redigerad av GtA FrEaK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK...

Vad innehåller betan?

Och ska ni ha med alla mods som lagts upp på den här topicen sen?

Det har ni inte i den här versionen. Syntes direkt att polisbilen var helt fel!

Förresten... Han där som gjorde en Volvo 240 och en SAAB 9-3 var ju villig att ha med sina bilar i moden!

Skönt att ni har börjat igen i alla fall...

Förresten... kommer man bli tvungen att hota er med att ta över projektet igen för att få nästa version?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 7 months later...
Jaså, hur visste jag att betan inte fanns längre?

Notera att jag skrev ALTERNATIVT! Du är moderator, ditt jobb är att hjälpa till på forumet för allas trevnad. Ditt jobb är också vad jag vet att vara uppdaterad inom de mesta gällande forumets huvudämne så då antog ja att du borde veta lite om betan men tydligen visste du ingenting om den. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Notera att jag skrev ALTERNATIVT! Du är moderator, ditt jobb är att hjälpa till på forumet för allas trevnad. Ditt jobb är också vad jag vet att vara uppdaterad inom de mesta gällande forumets huvudämne så då antog ja att du borde veta lite om betan men tydligen visste du ingenting om den.  ;)

Det är inget job han är snäll o erbjudersej att få till trevnad!

och det är heller inte hans job att hålla sig updaterad, tror du han tjänar pengar på det eller ;) omg ungar idag blir bara dummare o dummare

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor