Urkas Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Ja visst är jag? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Jämfört med dom som väntat (fortfarande väntar) på GTA: Berlin så har ni inte väntat nått alls.. Gta berlin är klart! (Iaf beta version)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Gta berlin är klart! (Iaf beta version)! Och du var snäll nog att ge en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Och du var snäll nog att ge en länk Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Håller ni på med modden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 mm döda nån så kommer ju ambulansen och sen kan splatterfesten börja!!! Urkas:visst tror jag med Jag menar med helt djäkla vanliga bilar. Utan fusk, utan stjärnor, utan bara genom att KÖRA IN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Snart tänker jag inte bry mig om att hålla humöret för er uppe, ni klagar hela tiden och allt är så jävla surt för er, men tänk på oss som arbetar med detta! Vi har en sk. ledare som ska sköta projektet men han har INTE skrivit något för att försvara modden eller gett er information utan det är jag och Wrath som suger ut information och släpper på egen riskt. Han är heller aldrig inne på msn så det är omöjligt för oss att kunna hjälpa er med nått. Calm down, calm down, calm down, I said calm down, calm down... (Promoe @ Arvika, låten Calm down) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag menar med helt djäkla vanliga bilar. Utan fusk, utan stjärnor, utan bara genom att KÖRA IN!!! Menar du såhär? http://img6.exs.cx/img6/9230/Putsvck.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Menar du såhär? http://img6.exs.cx/img6/9230/Putsvck.jpg Finns det nåt ni behöver??? Då kan jag nog hjälpa!!! Så här menar jag: Redigerad 28 oktober, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Snart tänker jag inte bry mig om att hålla humöret för er uppe, ni klagar hela tiden och allt är så jävla surt för er, men tänk på oss som arbetar med detta! Vi har en sk. ledare som ska sköta projektet men han har INTE skrivit något för att försvara modden eller gett er information utan det är jag och Wrath som suger ut information och släpper på egen riskt. Han är heller aldrig inne på msn så det är omöjligt för oss att kunna hjälpa er med nått. Calm down, calm down, calm down, I said calm down, calm down... (Promoe @ Arvika, låten Calm down) Kanske för att han e typ 12 bast eller vad va det... Det är väl nästan självklart att han inte kommer fixa o dona med modden. Ta o styr upp det själva! kommer han o slår er då eller? Redigerad 28 oktober, 2004 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Men nu för feaket komma hit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Kanske för att han e typ 12 bast eller vad va det... Det är väl nästan självklart att han inte kommer fixa o dona med modden. Ta o styr upp det själva! kommer han o slår er då eller? Nej, då... Men det är fel att sno någons projekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Nej, då... Men det är fel att sno någons projekt... Han verkar ju inte bry sig? Har du lust att säga till mig vad han gjorde förutom att säga "ja" till folk som ville vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Han verkar ju inte bry sig? Har du lust att säga till mig vad han gjorde förutom att säga "ja" till folk som ville vara med? Spelar ingen roll hur mycket han har gjort i denna frågan om att ta hans projekt! Vill han ha kvar det så ska han få ha det, vill han det inte så får han komma hit och säga det så att te x Wrath kan ta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nu har jag PM:at han 2 gånger! Men inget svar! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 30 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nu har jag PM:at han 2 gånger! Men inget svar! :'( :'( :'( :'( :'( :'( förlåt alla för att ni har fått vänta nu så jobbar wrath med beta installeringen vi behöver en beta tester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag vill va beta tester:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jag kan hjälpa er misssion koda? (När jag är klar med Ponium) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 förlåt alla för att ni har fått vänta nu så jobbar wrath med beta installeringen vi behöver en beta tester Räcker det inte med alla vi som redan arbetar med moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santos Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 vet nån om gta san andreas kommer ut på pc samtidigt som ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts