sajko Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vad e det som e nytt egentligen för nästan alla dom grejerna ni visade på sidan har folk gjort för längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Bra att ni skjuter han som kommer med nyheterna Jo, det vet jag och alla andra också men en hel del andra saker har ändrats och jag har sett bilder (ja, jag är staff) från wrath och kan säga att cheezuz... me dont recognize vicecity! Jag vet inte riktigt vad gtafreak håller på med jusst nu, han har varken varit inne på msn eller meddelat någon av oss som jobbar med modden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Tänkte bara säga att ni har två moddar som ersätter glass företaget! Scan modden och Hemglass, tycker att Hemglass modden ska vara kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Tänkte bara säga att ni har två moddar som ersätter glass företaget! Scan modden och Hemglass, tycker att Hemglass modden ska vara kvar! Tycker samma. Scan kanske kan ersätta varmkorvsgrejen. Eller inte... Det jag är säker på är i alla fall att glassfabriken har mer gemensamt med Hemglass än Scan. Vet inte varför jag tänker så, men whatever (!OBS! Ironi!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Fina CS granatergrenade.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Fina CS granater du som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 coolt.... MEN KOMMER INTE DEN DÄR JÄVLA MODEN SNART (gta sweden allstå) COOL_MOLOTOV.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Modden kommer väll nästa år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ni vet planen som kör runt.... kan inte nån göra om deras texturer så det blir ett SAS eller Malmö Aviation (stavning ) vore ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Modden kommer väll nästa år.. Som tidigastCOOL_MOLOTOV.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ni vet planen som kör runt.... kan inte nån göra om deras texturer så det blir ett SAS eller Malmö Aviation (stavning ) vore ballt! höhö... det är redan ett sas plan i ditt lilla vicecity... Men eftersom att det är så högt så ser nog inte lille vercetti det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santos Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 när blir grnad theft auto sweden klar då....har väntat så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jämfört med dom som väntat (fortfarande väntar) på GTA: Berlin så har ni inte väntat nått alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jämfört med dom som väntat (fortfarande väntar) på GTA: Berlin så har ni inte väntat nått alls.. Nä de har väl hållt på 3 år eller nåt SÅ TRO INTE ATT SKITEN BLIR KLAAAR!!!! nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Nä de har väl hållt på 3 år eller nåt SÅ TRO INTE ATT SKITEN BLIR KLAAAR!!!! nånsin Visst blir den klar. Åtminstånde med texturmods. En fråga: GTA:Berlin... Är det inte en helt ny stad i det? Har för mig att jag hört det nånstans! Tycker att den som är ansvarig för modden bör be alla som gör svenska bilar att ha med sina verk i moden. Och jag har en fråga: kan nån ta bort grinden till golfbanan? Skulle va kul att åka omkring med en Volvo 240 ute i en tät och fin barrskog (som golfbanan kommer att förvandlas till om man ersätter palmen med ett barrträd!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du kan ju komma in på golfbanan med bilar på annat sätt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Varför tar det så lång tid att göra klart skiten? Jag skulle kunna göra ett eget gta sweden på en månad om jag skulle vilja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) du kan ju komma in på golfbanan med bilar på annat sätt också mm döda nån så kommer ju ambulansen och sen kan splatterfesten börja!!! Urkas:visst tror jag med Redigerad 24 oktober, 2004 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Varför tar det så lång tid att göra klart skiten? Jag skulle kunna göra ett eget gta sweden på en månad om jag skulle vilja det. Visst Urkas :S Bra du e då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts