darkjak Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Finns en massa folk som har gjort SAABar och VOLVOer. Be om lov att använda dom bilarna!!! Och när ska nån byta ut träden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 darkjak du kanske kan göra det? NU, PÅ DIREKTEN! nämen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 det var ju inte heller så duktigt skrivet Installationsprogram Ämen ledsen då svenska-fröken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ämen ledsen då svenska-fröken. Haha, men du började ju med att rätta honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ska ni släppa modden snart?! (28:nde Ocktober? Det var för ett tag sen! ) Jag blev medlem här bara för att man inte kunde gå in på forumet längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 oskarofrya: din signatur e lagomt fö stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Skitsamma motiv, den är för stor. Du får nog vänligt byta eller förminska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ska ni släppa modden snart?! (28:nde Ocktober? Det var för ett tag sen! ) Jag blev medlem här bara för att man inte kunde gå in på forumet längre! moden blir klar när den blir klar.. och vad sa du om 28 oktober? det är den 14 idag.. och din signatur är lite för stor.. Cortez: svensklärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) ok, skriver nu upp alla moddar och skapare: fotbolls hulliganer - Wrath hells angels - skribb ny Bobcat - Wrath walton "BOXY" - GTA_Erik ak47 - Wrath desert eagle - Wrath 6st Civila snubbs - skribb och Wrath några pimpsen som går runt - Wrath crowbar - Wrath lead Pipe - Wrath hud texturer - håller på - Wrath ny mobil - GTA_Erik ak5:a - FireBlade securitas truck - Wrath securitas van - Wrath post van - Wrath Skivhuset - Arman bat - Wrath sjukhus - skribb hotring racer - Minigun ( kan ha fel ) fbi - Wrath snut - skribb swat - Wrath snutbil - KalleR enforcer svensk - StellHell post box - StellHell phone box - StellHell pizza box - behöver godkännande - Visa medic - skribb security guard - skribb polis stationer -skribb sparbanken - skribb hennes & mauritz - Ebeeto svensk brandman - Ebeeto hemglass van - skribb Tompa väderklint & alla player models - skribb freeway custom - FireBlade metro & lite butiker - Gta Freak träd - håller på - Wrath ny HUD - håller på - Wrath OK Q8 - LunCh ungefär allt som kommer att innehålla i denna första beta. kommer troligtvis släppas denna månad. antal mods: ca 50 st storlek: kommer att ligga på ~20mb filnamn: gtasweden_install.exe Redigerad 15 oktober, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) >_> http://www.neowin.net/forum/fun/hoopdee.jpg Redigerad 14 oktober, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ett ORFO på spamhumör idag, eller vad säger du Mikolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Tompa väderklint & alla player models - skribb Vad menar du med väderklint? Ska det kunna snöa, eller? Och förresten, ska modden vara Autoinstall, eller??? Har nu informerat alla Volvo o SAAB-skapare om att dom kan adda sina prylar här. Har upptäckt att det finns en mod som heter "Vice city airforce", där det finns militärflyg som kan skjuta missiler och släppa bomber. Kanske nån kan göra nåt liknande, fast med JAS. Sen undrar jag om nån kan ta bort grinden till golfbanan och göra en skogsväg av hela skiten. Det är VÄLDIGT svenskt, enlig mig! Redigerad 15 oktober, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Nöjda nu med min signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Har ni hunnit översätta något än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Nöjda nu med min signatur? jupp gah, i väntan på bättre tider spelar jag gtaIII men när jag tänker på denna moden så vill jag bara hitta spelet i en fin liten buske.. aja, måste ju göra min egen mod också.. Redigerad 15 oktober, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 ... Jag har suttigt och bankat mig i huvet sedan nån gång i Augusti för att modden ska komma... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 jag tror att dom flästa kommer att bli besvikna av denna mod fast det var ju länge sedan jag gick ifrån men då såg det inge bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ähh... skit samma om man blir besviken, bara det är en "autoinstaller"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Nr kommer den så kallade överaskningen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Har ni hunnit översätta något än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts