Wrath Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag kan säga såhär, håller på med installationen och närvarande ligger modden på 20mb... behöver bara någras tillståndelse att lägga in saker, som t ex Ebeeto's H&M Store och stellhells saker var väll ok om han fick credit? iaf kollar upp det sen och så håller jag på att arbeta med HUDen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Om jag gissar rätt är presenten en drös screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Om jag gissar rätt är presenten en drös screens! jo skulle vara bra för Gta Freak vägrade ju att lägga ut screens ^^ inte så jättesmart enligt mig för folk tappar ju intresset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jo skulle vara bra för Gta Freak vägrade ju att lägga ut screens ^^ inte så jättesmart enligt mig för folk tappar ju intresset Kan ni skriva upp vad ni är klara med, och vad som är på gång, eller åtminstånde HAR VARIT på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 sure man, fotbolls hulliganer hells angels ny Bobcat walton "BOXY" ak47 desert eagle 6st Civila snubbs pimpsen som går runt crowbar lead Pipe hud texturer - håller på ny mobil ak5:a securitas truck securitas van post van Skivhuset bat sjukhus hotring racer fbi snut swat snutbil enforcer svensk pizza box - behöver godkännande medic security guard polis stationer sparbanken hennes & mauritz - behöver godkännande hemglass van Tompa väderklint - behöver den modden freeway custom metro lite butiker kommer inte på något mer just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Om det är nått som saknas kan jag bygga det.... typ nått vapen eller nått annat... Redigerad 13 oktober, 2004 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frejh Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Hej jag har läst igenom alla inlägg från det första som skrevs. Jag tycker det är dålig stil av GTA:Freak att starta ett sånt här stort projekt och sen bara skita i det. Jag tycker att nån av er typ Wrath eller nån borde ta över projektet. Eller så kan ni ju lägga upp det som redan finns separat. Redigerad 13 oktober, 2004 av frejh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Hej jag har läst igenom alla inlägg från det första som skrevs. Jag tycker det är dålig stil av GTA:Freak att starta ett sånt här stort projekt och sen bara skita i det. Jag tycker att nån av er typ Wrath eller nån borde ta över projektet. Eller så kan ni ju lägga upp det som redan finns separat. Kunde inte sagt det bättre själv Redigerad 13 oktober, 2004 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 ... http://www.gtaswe.1go.dk/Forum/index.php?showtopic=6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 de e ju inte ni som har gjort alla moddarna ju! racerbilen (kommer inte ihåg vad den heter) fans ju redan med dom dekalerna på nån annan sida BUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men buzz, har du inte hajjat? Vi(gtafreak) har fått tillåtelse till att använda alla modellerna för modden! Så vissa modeller är nya andra gammla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men buzz, har du inte hajjat? Vi(gtafreak) har fått tillåtelse till att använda alla modellerna för modden! Så vissa modeller är nya andra gammla (:!!! eeeh? det häns nog som om jag har haft bättre för mig än att läsa igenom 47 sidor bara för att få reda på att ni har tillåtelse att använda ANDRAS moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 eeeh? det häns nog som om jag har haft bättre för mig än att läsa igenom 47 sidor bara för att få reda på att ni har tillåtelse att använda ANDRAS moddar Moddarna är gjorda av folk på GTAsajten. Gtafreak eller någon annan har säkerligen fått tillåtelse av skaparna via PM eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 eeeh? det häns nog som om jag har haft bättre för mig än att läsa igenom 47 sidor bara för att få reda på att ni har tillåtelse att använda ANDRAS moddar Ingen tvingar dig att bry sig om modden. Gör som jag.(Bry dig inte om modden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 MEn hörni jag såg på er hemsida att ni skulle lägga upp moden i typ 432 delar men tänk på oss som har BREDBAND (:!!! gör en stor och gör ett insalationsprogram <----(felstavat?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ja, alla visste innerst inne att denna mod skulle floppa så småningom (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 MEn hörni jag såg på er hemsida att ni skulle lägga upp moden i typ 432 delar men tänk på oss som har BREDBAND gör en stor och gör ett insalationsprogram <----(felstavat?) Fråga dig själv... (:!!! Installitonsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Men va tror ni? tror ni inte att det är flera modellerare på ett spel? Alla moddar är gjorda av gta: s crew! Så, tacken för att man sliter för att få screenshots av gtafreak och laddat upp och donat är detta? Fan va sura ni kan va (:!!! . Nästa gång ni vill ha nått så ska man alltså skita i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Har ni hunnit översätta något än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Installitonsprogram det var ju inte heller så duktigt skrivet (:!!! Installationsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts