kacke90 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 är det konstit att man är liten jag är ju 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 är det konstit att man är liten jag är ju 11 Wow? Varför har vi småbarn på forumen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Wow? Varför har vi småbarn på forumen? Åldersdiskriminering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Åldersdiskriminering ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 är det inte 13åldersgräns? jaja iaf, GTA_Erik vill du ha med din walton "boxy" i swe eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 gtafreak 12?? det trodde jag inte... å andra sidan trodde jag att okka skulle vara äldre än jag. Hur ska detta sluta, kommer det vara så att jag förblir äldst på foumet och att Hultan är fjorton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) gtafreak 12?? det trodde jag inte... å andra sidan trodde jag att okka skulle vara äldre än jag. Hur ska detta sluta, kommer det vara så att jag förblir äldst på foumet och att Hultan är fjorton? Haha, Hultan 14, lite tufft de skulle vara OnTopic nu , hur går det med eran mod? Kommer den ut innan Duke Nukem Forever? Redigerad 2 oktober, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 OnTopic nu , hur går det med eran mod? Kommer den ut innan Duke Nukem Forever? woot? ja trodde de hade släppts nu... iofs trodde ja samma sak om gta:sweden så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 woot? ja trodde de hade släppts nu... iofs trodde ja samma sak om gta:sweden så... Har de släppts? Isåfall måste jag ligga vääääääääääldigt långt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Har de släppts? Isåfall måste jag ligga vääääääääääldigt långt efter nä ja kollade och det var jag som hade fel det ska tydligen komma 2005, kanske gta:sweden också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 nä ja kollade och det var jag som hade fel det ska tydligen komma 2005, kanske gta:sweden också? Hehe ok tur (att jag inte låg efter asså ). Med lite tur så kommer den ut före julen 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 är det inte 13åldersgräns? jaja iaf, GTA_Erik vill du ha med din walton "boxy" i swe eller? Visst, men passar den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Griimn: Jag trodde du va typ 15 eller nåt Wrath: jo, vänta lite.. §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. det finns en hel del som inte "får" vara här.. Redigerad 3 oktober, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Kan ni inte släppa det ni är färdiga med? Känner ni den som har gjort MODen "Vice city Air force"? Tycker att man bör inkludera den här, fast med Gripen istället för åbäket man får i originalmoden? Och har nån påbörjat arbetet med att transformera palmerna till barrträd? Som sagt känns palmer inte särskillt "Sverige". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 SLÄPP EN BETA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) mmm precis!! Men vi får väl va glada(?) om den släpps alls Redigerad 4 oktober, 2004 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Okej, nu ska jag vara ärlig här. Den här modden kommer floppa, helt klart. Den är helt oorganiserad och det är typ bara texturmods och inget mappat eller liknande. Men det är ju ett bra försök så släpp den men tro absolut inte för mycket om den. Det var ju en ren åsikt det där, men visst, det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 nej men jag är i alla fal 14 det är derför jag hter 90 i slutet av namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Är det nå'n annan än jag som tycker GtA FrEaK kort sakt skiter i det här? ja menar bär skrev han sist ett medelande här? ja menar... hans sista medelande kom "Sep 20 2004, 07:03", det var ju 14 15 dar sen... Redigerad 4 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ja han skiter i detta... Det gör tydligen alla andra på forumet också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts