Kaboom Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 sen när fan fick ni bossa över gta:swe?!?!?!? erkänner att han verkar skita i det men ändå!? Men vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Okej, nu ska jag vara ärlig här. Den här modden kommer floppa, helt klart. Den är helt oorganiserad och det är typ bara texturmods och inget mappat eller liknande. Men det är ju ett bra försök så släpp den men tro absolut inte för mycket om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Okej, nu ska jag vara ärlig här. Den här modden kommer floppa, helt klart. Den är helt oorganiserad och det är typ bara texturmods och inget mappat eller liknande. Men det är ju ett bra försök så släpp den men tro absolut inte för mycket om den. Det finns flera nya bilar, en mobil och så va de nån som höll på med nån byggnad innan. Den här moden blir kanske inte super, men den blir nog OK. Vi får ta och vänta några versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 är du säker på att dom ska göra flera versioner då !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 är du säker på att dom ska göra flera versioner då !? Ska de säkert.. Bara gtafreak vaknar.. Hörni!! Kommer den ut idag eller inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Självklart inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Självklart inte ja tor inte de ja helle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) sen när fan fick ni bossa över gta:swe?!?!?!? erkänner att han verkar skita i det men ändå!? en stund tills han kommer tillbacka, som han nog inte gör. och jag tror det bara kommer att släppas 1 beta sen inget mer. @ epix kanske det... den blir väll halvbra hoppas jag Redigerad 1 oktober, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 en stund tills han kommer tillbacka, som han nog inte gör. och jag tror det bara kommer att släppas 1 beta sen inget mer. @ epix kanske det... den blir väll halvbra hoppas jag Är ni klara snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Vad bra att ni är sena att lägga ut den! Redigerad 2 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) VA FAN SLÄPP SKITEN NÅN GÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 2 oktober, 2004 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Lugna dig! Den kommer när den kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 en stund tills han kommer tillbacka, som han nog inte gör. Tja, du har antagligen rätt. När allt kommer omkring så är han ju faktist bara tolv år, och jag hoppas ni kommer ihåg hur man var i den åldern :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Okej, nu ska jag vara ärlig här. Den här modden kommer floppa, helt klart. Den är helt oorganiserad och det är typ bara texturmods och inget mappat eller liknande. Men det är ju ett bra försök så släpp den men tro absolut inte för mycket om den. Håller med, man ska aldrig tro mycket på såna här projekt för dom blir aldrig bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tja, du har antagligen rätt. När allt kommer omkring så är han ju faktist bara tolv år, och jag hoppas ni kommer ihåg hur man var i den åldern :'( 12 år?? Trodde han va typ 15 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 12 år?? Trodde han va typ 15 eller nått hmm jag med... 12 år.. woew då lär det ju inte vara särskilt organiserat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 hmm jag med... 12 år.. woew då lär det ju inte vara särskilt organiserat Får man äns vara medlem på forumet om man e 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tja, du har antagligen rätt. När allt kommer omkring så är han ju faktist bara tolv år, och jag hoppas ni kommer ihåg hur man var i den åldern :'( Kan inte du släppa din snutbil nu. Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Va? Är gtafreak bara 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Va, är gtafreak 12 år eller vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts