Barracuda Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 kolla på hemsidan och följ med lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 kolla på hemsidan och följ med lite Men vadå? Det står ju inget nytt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 jo Tex?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Tex?? Att någon tror att den ligger på is. Fast de kanske du har läst, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Aja.. Då får jag väll hoppas att den åtminstone släpps detta år.. Redigerad 29 september, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Grattis Tack?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Tack?? Kaboom, du tror inte att du är lite väl upphetsad över denna mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Kaboom, du tror inte att du är lite väl upphetsad över denna mod? Jo, men jag har tänkt på det ända sen jag såg gta för första gången och just därför är jag upphetsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Imorgon.. Kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Imorgon.. Kanske?? kanske det, isf en beta men då behöver jag alla arbetares filer, alla som har arbetat med det och gjort en mod som är klar kan ju adda mig på msn och skicka: vrede__@hotmail.com värt ett försök! har inte fått kontakt med gta freak så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 kanske det, isf en beta men då behöver jag alla arbetares filer, alla som har arbetat med det och gjort en mod som är klar kan ju adda mig på msn och skicka: vrede__@hotmail.com värt ett försök! har inte fått kontakt med gta freak så... Är gtafreak borta eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Snälla... Använd PM Kaboom... Du är lite väl spammsig Gta freak är borta, antagligen fullt upp med sitt sims2 projekt, han verkar totalt strunta i GTA: S! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Snälla... Använd PM Kaboom... Du är lite väl spammsig Gta freak är borta, antagligen fullt upp med sitt sims2 projekt, han verkar totalt strunta i GTA: S! Aaa ska nog börja använda pm NEEJ! Det får inte händaaaaaa Sims 2 projekt? huh? Redigerad 30 september, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Har skickat min mobil till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 och min ak5 a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 men grattis... tur om den släpps detta år mmmm precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrath Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) tack GTA_Erik & Fireblade! lite info om vad som ska vara med: allt som jag gjort är: fotbolls hulliganer - alla gäng. Ny Bobcat Ny Walton Ak47 - ersätta Ruger Desert Eagle - uppdaterat 2st Civila snubbs Pimpsen som går runt Crowbar Lead Pipe Ikea skylt Camping grejs - håller på med Hud texturer - håller på GTA_Erik: har gjort en ny mobil Fireblade: ak5:a - ersätta colt ungefär allt som jag gjort som kommer att ingå i betan. och jag tycker att jag och xPisc som tar över det hela en stund för att Gta Freak verkar skita totalt i detta. det var vad jag ville säga Redigerad 30 september, 2004 av Wrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 sen när fan fick ni bossa över gta:swe?!?!?!? erkänner att han verkar skita i det men ändå!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts