Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag menar: detta kommer inte bli så stort som det verkar dom har ingen vidare ordning på vad som tillhör gta:sweden heller. dom postar inget, säger inget om nåt så jag "gissar" att dom knappt kommit nånstans Vet inte faktiskt.. Men jag hoppas att det kommer att bli bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) jag tror att det bara kommer vara typ 20 nya bilar o inget mer... (förutom texure på hus o brevlådor)... ni borde åtminstånde byta ut namnen (litle havana osv till värkliga ställen... Redigerad 24 september, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag tror att det bara kommer vara typ 20 nya bilar o inget mer... (förutom texure på hus o brevlådor)... ni borde åtminstånde byta ut namnen (litle havana osv till värkliga ställen... Har för mig att nån satte dit nya radiokanaler och vädskyltar. Dessutom höll nån på att göra nån känd byggnad. Sen har jag lagt fram förslaget att palmerna ska bli till barrträd, samt att Starfish island ska bli till nån skärgårdsö med röda stugor. Sen har nån bytt ut en mobiltelefon mot en Ericsson. Förresten, vilka är de nya bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag säger: dröm på! och jag brukar ha rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag säger: dröm på! och jag brukar ha rätt Aja.. (Hoppas fortfarande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Varför är alla så negativa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Varför är alla så negativa?? Därför att inget nytt har visats upp på länge. Jag tror att hela projektet är dött och ingen jobbar på det nu. Möjligtvis att det lagts på is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Därför att inget nytt har visats upp på länge. Jag tror att hela projektet är dött och ingen jobbar på det nu. Möjligtvis att det lagts på is. NEEEJ! Det får absolut inte hända! Jag har väntat i 4 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Därför att inget nytt har visats upp på länge. Jag tror att hela projektet är dött och ingen jobbar på det nu. Möjligtvis att det lagts på is. Eftersom "alla" har tröttnat på det så är det ingen idé att göra vidare på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Men kan inte du släppa din snutbil iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 tror inte det e nedlagt. Skulle vara klart den 28:e. Va nån som ledde skiten som tydligen ville att man inte skulle visa så hemskt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 tror inte det e nedlagt. Skulle vara klart den 28:e. Va nån som ledde skiten som tydligen ville att man inte skulle visa så hemskt mycket. Det är inte nerlagt.. Hoppas jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 GTa freak ville inte visa för mycket information här, vilket jag tycker är lite konstigt då man förlorar intresserade personer som antar att modden är på is. Jag kan iallafall säga att ni som känner er besvikna för ett nerlagt projekt att projektet inte är nerlagt, inte än iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 GTa freak ville inte visa för mycket information här, vilket jag tycker är lite konstigt då man förlorar intresserade personer som antar att modden är på is. Jag kan iallafall säga att ni som känner er besvikna för ett nerlagt projekt att projektet inte är nerlagt, inte än iallafall YEEESSSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 YEEESSSS jaja kul projekt men vi får väl se hur bra det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jaja kul projekt men vi får väl se hur bra det blir Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Eftersom "alla" har tröttnat på det så är det ingen idé att göra vidare på det. håller med. ja menar... half-Life2 vart ju en så upphottad grej men nu har dom väntat så länge med att släppa det så nu har alls lagt ner sina pengar på Doom3 i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) håller med. ja menar... half-Life2 vart ju en så upphottad grej men nu har dom väntat så länge med att släppa det så nu har alls lagt ner sina pengar på Doom3 i stället Men detta är en helt annan grej! Man fick ju veta releasedatumet från början! Och ifall man verkligen längtar efter det så ska man ändå orka vänta några månader! De kan ju inte bara starta ett projekt och släppa ut det direkt fattar ni väll ! Man ska ju inte tröttna på en mod för att det tar lång tid att göra den! Redigerad 25 september, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 nä precis. men om du är i ica o tittar på snabbmakaroner o de fins två förpackningar; en med koktid på 3 min o en med koktid på 18978934 timmar vilken tar du? det e som ett repitage i en tidning: "nyheten först så blir publisiteten störst" elle va fan... väntar men för länge så tröttnar man tillslut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts